Ledningsassistent/Vd-assistent till ledande bolag

Ledningsassistent/Vd-assistent till ledande bolag

Dina arbetsuppgifter

Just nu söker vi för kunds räkning en Ledningsassistent. I din tjänst stöttar du ledningen med att bland annat planera och administrera ledningsarbete, föra protokoll, sammanställa rapporter, boka möten och resor samt förbereda presentationer. I din tjänst rapporterar du till VD.

Arbetstiderna är 8:00-16:45 och kontoret är placerat i söderort.

Några av dina arbetsuppgifter:
  • Planera och administrera ledningsarbete
  • Föra protokoll på ledningsmöten och bevaka ärenden, upprätta kallelser, dessa förekommer ofta på engelska
  • Framställa presentationer i Powerpoint och Excell inför styrelsemöten, ledningsmöten
  • Sammanställa rapporter, uppföljningsplaner och aktiviteter
  • Intern kommunikation, Intranätet och mail m.m.
  • Rese- och mötesarrangemang
  • Resebokning, hotell bokning och taxi
  • Förbereda och arrangera interna möten, events och kundbesök
  • Planera och samordna kund- och personalaktiviteter
  • Lokalfrågor, hålla i renoveringsprojekt på HK
Din profil

Vi söker dig som har arbetat minst ett år i en roll som Administrativ Assistent, Vd-assistent, Ledningsassistent eller motsvarande. Du trivs i en assisterande roll med varierande arbetsuppgifter. Goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift är ett krav. Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav.

Som person är du strukturerad och säkerställer att dina arbetsuppgifter genomförs noggrant. Du trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du tycker om att samarbeta med andra. Du har ett starkt driv och vågar ta egna initiativ, samt att du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till nya arbetsuppgifter och situationer.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Siri Hågefalk på telefon 076-869 30 58 eller siri@2complete.se

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.

Sökord: Vd-assistent, Ledningsassisten, Administrativ Assistent, Administratör, Orderadministratör
Mer info
Kontaktperson Siri Hågefalk
Telefon 076-8693058
Område Huddinge
Yrkesroll Administration, Sekreterare
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 1 nov 2019 (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Mer information om företaget ges vid intervjun.