Löneadministratör till kund i Hörby omgående

Löneadministratör till kund i Hörby omgående

Nu söker vi dig som har erfarenhet av att köra minst 200 löner och kan börja omgående på ett långsiktigt uppdrag. Är du driven, nogrann och snabblärd? Då kan det vara just dig vi söker!

Kunden är belägen i Hörby (i mitten av skåne) och arbetar i systemet Agda PS. Upplärningen sker på plats men sedan sker mycket av arbetet på distans. Du kommer att få arbeta i en framåtlutad verksamhet tillsammans med ett drivet team med laganda.

Arbetsuppgifter
  • Sammanställa löneunderlag
  • Utlägg, reseräkningar och förmåner
  • Nyanställningar
  • Slutlöner
  • Kontrolluppgifter
  • Intyg
  • Rapportering
  • Kollektivavtalstolkningar
  • Stöd i avtals- och lönefrågor.
Din bakgrund

Minst 2 års erfarenhet av arbete som löneadministratör

Erfarenhet av att göra minst 200 löner

YH-utbildning eller relevant utbildning inom lön

Flytande svenska och engelska i både tal och skrift

För att trivas i rollen har du lätt för att tolka olika typer av avtal och är både noggrann och strukturerad. Du är en person som står för god service, produktivitetsfokus och som har lätt för att skapa förtroende hos kollegor coh chefer. Vidare har du en hög detaljnoggrannhet, samt kan arbeta kvalitativt i ett högt tempo. Du organiserar och prioriterar aktiviteter effektivt samt sätter upp och håller deadlines. Det är viktigt att du är anpassningsbar samt har en naturlig sammarbetasförmåga.

Övrig information

Uppdragstyp: Konsultuppdrag som kan övergå i hyrköp

Sysselsättningsgrad: 100%

Ort: Hörby (med flexibelt distansarbete)

Start: omgående

Lön: Enligt överenskommelse

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Jennie Olsson på jennie.olsson@sjr.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-07-09.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet...


Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.


Titel: Löneadministratör till kund i Hörby omgående
Mer info
Område Hörby
Yrkesroll HR & Personal, Löner & Förmåner
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 9 juli 2021 (17 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

SJR är specialiserat på rekrytering och konsultverksamhet inom ekonomi, bank och finans samt karriärvägledning vid omstruktureringar. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang.