Administratör med erfarenhet - Hörby

Administratör med erfarenhet - Hörby

Om tjänsten:
Just nu söker vi dig som verkligen trivs med att vara en central person på företaget och hanterar såväl receptionsuppgifter, logistik, fakturor samt delar av inköp. Det är en mångsidig och varierande tjänst. Du är den första man möter både i telefon och dörr samt den som ger kunder och leverantörer en känsla av gott bemötande och kvalitet. Utöver ansvar för receptionen hanterar du även logistik och registrering av inkommande och utgående gods.

Exempel på konkreta arbetsuppgifter är;
  • Receptionsansvar med både intern service till övriga kontoret samt extern service till kunder, leverantörer och partners.
  • Planera, följa upp och kommunicera logistikfrågor för transporter från och till bolaget.
  • Väga och registrera in- och utgående gods samt uppdatera affärssystemet.
  • Fakturera/ta emot direkt betalning på sålt gods.
Vem är du?
Du är positivt inställd och flexibel till dina arbetsuppgifter som är mycket varierande. Att ta stort ansvar och utföra dina arbetsuppgifter med noggrannhet kommer naturligt för dig. Din känsla för service är uttalad och du kan samarbeta med alla typer av personer. Du har erfarenhet från liknande roller med administrativa uppgifter och en grundläggande förståelse för ekonomi. Struktur är ett nyckelord för dig eftersom kvalitet är viktigt för hela företaget.

Vad erbjuder B.A Metallåtervinning?
Företaget har en positiv arbetsmiljö och nära familjärt samarbete med kollegorna. Du kommer känna uppskattning både från kollegor internt och även kunder som ger god feedback i denna varierande och roliga roll. Relevant utbildning för din roll erbjuds också löpande.

Krav för tjänsten är:
  • God vana av dator och Microsoft Office-program
  • Goda kunskaper i svenska, tal och skrift
Meriterande:
  • B-körkort
  • Logistikvana
  • Erfarenhet från industri- och/eller teknikbransch
  • Arbetat med Fortnox eller liknande affärssystem
  • Erfarenhet från Lime eller andra CRM-system
Ansök
I denna rekryteringsprocess samarbetar B.A Metallåtervinning/Bo Altenstam AB med Processbemanning AB. För frågor om tjänsten vänligen kontakta oss på på tel. 042-210 299. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Vi tillämpar löpande rekryteringsprocess och ber dig söka omgående.

Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.
Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se
Mer info
Telefon 042-210 299
Område Hörby
Yrkesroll Transport & Logistik, Administration & Ledning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://www.processbemanning.se/
Sista ansökningsdag 24 jan 2022 (5 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

B.A Metallåtervinning startade för över 40 år sen och är ett familjeägt bolag beläget i Hörby med drygt 15 anställda. Företaget bearbetar samt återvinner primärt kabelskrot och även lämpliga metaller. All metallåtervinning och återvinning av kabel sker på ett miljövänligt sätt i egna maskiner på anläggningen i Hörby och man har ISO-certifierat verksamheten både avseende kvalitet och miljö med ISO 9001 och ISO 14001. Det finns även en filial i Malmö för inlämning av metall- och kabelskrot. I år omsätter man runt 70 miljoner och det finns en tydlig tillväxtplan inom de närmsta åren.