

Eftermarknadskoordinator
Tycker du om att jobba i team och har ett intresse för automation, speciellt med elektromekaniska produkter och lösningar? Har du också känsla för service och hur viktigt det är? Då är tjänsten som eftermarknadskoordinator rätt för dig!
Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetFöretaget är världens ledande leverantör inom industriell automation och mobilhydraulik. Ett komplett produktprogram, djup kompetens och god service gör dem till en trygg och säker helhetsleverantör. Deras ambition är att med unik branschkunskap och kvalificerade medarbetare alltid erbjuda deras kunder det allra bästa.
ArbetsuppgifterDu kommer att tillhöra och utveckla företagets eftermarknadserbjudande. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att arbeta med eftermarknadsuppdrag för kunder och partners. Du koordinerar fältserviceinsatser och servicebesök hos kunder samt erbjuder reservdelar och reperationsinsatser för att förlänga livslängden på deras produkter. Du är även delaktig i att utveckla företagets digitala eftermarknadserbjudande för att modernisera tjänsterna.
* Koordinera fältserviceinsatser
* Koordinera renoveringar av deras linjärasystem både i deras fabrik men även insatser hos kund
* Koordinera servicebesök
* Erbjuda reservdelar, även akuta med kurirtjänster
* Erbjuda reparationer för att förlänga livslängd på deras produkter
* Ansvara för moderniseringsprojekt
* Utveckla deras digitala eftermarkandserbjudande
* Avsluta eftergymnasial utbildning med teknisk inriktning
* Meriterande med några års erfarenhet i ett serviceinriktat arbete
* Mycket god svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande med kunskaper inom tyska
* Meriterande med kunskaper inom SAP
* B-körkort
Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. När ett problem uppstår är du lösningsorienterad och blir motiverad av att kunna ge kunderna förstklassig service. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team. Därför är det viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. I den här rollen förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, och det också är i en sådan roll som du trivs bäst. Du sätter alltid upp och håller tidsramen för dina uppgifter, och eftersom du arbetar på ett strukturerat sätt levererar du alltid ett bra resultat. Du dubbelkollar ditt arbete noggrant och din förmåga att skapa och hålla en struktur gör att allt du lämnar ifrån dig håller hög kvalitet. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Helsingborg, möjlighet till viss hybridarbete
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Om arbetsgivaren
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.