Nu letar vi på StudentConsulting efter en driven, sociala och ambitiösa helpdeskmedarbetare till våra kunder inför hösten i Helsingborg! Är du en serviceinriktad och nyfiken person som vill utvecklas inom området? Sök redan idag!
Information om uppdraget:
Arbetsuppgifterna består av att ta emot IT-relaterade ärenden, samt ge kunderna support inom dessa. Arbetet innebär även att hålla kunden uppdaterad kring pågående processer samt en del administrativa uppgifter som till exempel registrering av ärenden.
Du kommer vara medarbetarnas första kontaktperson och därmed stå för första intrycket av IT-avdelningen. Vidare kan de inkommande ärendena vara av olika karaktär och kräva olika lösningar. Du ansvarar för hela processen från att ärenden inkommer, uppdatering av processen, slutförande av den samt en återkoppling för att säkerställa att ärendet nått hela vägen in i mål. Vidare har du den primära kontakten med 2nd line för att kunna vidarebefordra ärenden av mer komplicerad karaktär.
Detta söker vi:
Du får gärna ha minst 1 års erfarenhet i rollen som Helpdeskmedarbetare eller likvärdigt. Du har en brinnande känsla för service och värderar kundnöjdhet i första hand. Vidare är du driven och lyhörd för din omgivning, du har inga problem med att ha många bollar i luften. Det kräver att du är noggrann och strukturerad och har förmågan att prioritera dina arbetsuppgifter. Du fullföljer dina uppgifter och tar ansvar för att ärenden som inkommer hanteras från början till slut. Teamet är viktigt för dig och du ser din del i att bidra till god stämning och positivitet.
Vill du kicka igång hösten med en ny utmaning? Välkommen med din ansökan!