Norsk- Finsk - och Dansk Kundservicesmedarbetare

Norsk- Finsk - och Dansk Kundservicesmedarbetare

Kort om tjänsten

Talar du Norska, Finska eller Danska, samt brinner för kundservice? Då har vi den perfekta tjänsten för dig! Till vår kund K2C in Sweden AB söker vi personer som vill jobba inom kundservice i Helsingborg, med start omgående.

Sökord: Kundservice, K2C, Service,

Om verksamheten

K2C in Sweden AB är ett expansivt tillväxtbolag inom Contact Center-branschen som präglas av teknisk innovation och en unik känsla för service i alla dess olika former. Deras samarbetspartners är i huvudsak välkända varumärken inom olika branscher såsom detaljhandel, resebranschen, byggbranschen och hälsobranschen m.fl. De erbjuder ett brett utbud av kundanpassade lösningar inom högklassig kundservice, olika tekniska plattformar, ledarskapsutbildningar och föreläsningar samt olika konsult och uthyrningstjänster. Med deras skandinavisktalande kontor i Göteborg och huvudkontor i Helsingborg har K2C över 50års erfarenhet inom branschen där de hanterar över 1,5 miljoner antal kundkontakter om året.

Mer om tjänsten

I rollen som Kundservicemedarbetare kommer du att arbeta självständigt, men ingå i ett större team av medarbetare som tillsammans arbetar för att leverera en högklassig service till kunderna. Dina främsta arbetsuppgifter är att hjälpa kunder med att besvara olika frågor samtidigt som du ger kunden en god serviceupplevelse. Främsta så kommer du att kommunicera med kunderna via telefon och mail men även andra kommunikationskanaler förekommer.

Din profil

För att trivas i rollen ska du tycka om att samarbeta, kunna arbeta efter uppsatta mål och dela med dig av kunskap och erfarenheter. Vidare har du lätt för att skapa nya relationer och låter gärna din goda energi smitta av sig på både kunder och kollegor. I en bransch som ständigt utvecklas krävs det att du som person är anpassningsbar, självständig och har ett positivt förhållningssätt till förändringar och nya arbetssätt. Tjänsten innebär mycket kommunikation, det är därför av vikt att du kan uttrycka dig tydligt och enkelt på svenska, samt på danska, norska eller finska i tal och skrift. Du är lösningsorienterad, självgående och snabblärd. Du inger förtroende samt är ansvarstagande och professionell i dina kundmöten. Det är av stor vikt att du har en god inställning och ett gott förhållningssätt till din omgivning. Du har god datavana.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Mer info
Kontaktperson Sofia Wargenbrant
Telefon 042-17 66 10
Område Helsingborg
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Dreamwork
Sista ansökningsdag 10 juni 2020 (3 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn's Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s "Entrepreneur of the Year". Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.