Säljare / kundansvarig

Säljare / kundansvarig

JKS Sverige fortsätter att växa och söker nu en erfaren säljare!
JKS Sverige fortsätter att växa och söker nu en erfaren säljare!

Vi expanderar och söker en ny medarbetare till vårt Helsingborgskontor. Vi söker en driven kundansvarig som kommer att erbjuda våra kunder de bästa personallösningarna inom bemanning och rekrytering. Vi är en del av en stor skandinavisk koncern och har sedan starten i Sverige, för fem år sedan, haft ambitionen att växa och kommer under våren även att starta upp ett kontor i Stockholm.

Vi söker en driven säljare med erfarenhet inom bemannings- och rekryteringsbranschen som vill vara med och bidra till vår fortsatta växt i Skåne, men även på andra orter i Sverige.

Vi är ett företag med korta beslutsvägar och engagerad personal som är väldigt involverad i JKS Sveriges gemensamma framtid. Du kommer att ha goda möjligheter att påverka din egen utveckling i rollen och i företaget.

Beskrivning av tjänsten
  • I rollen som kundansvarig kommer du att bearbeta och bygga upp nya kundrelationer.
  • Rollen innebär att kontakta potentiella kunder och erbjuda JKS Sveriges tjänster inom bemanning och rekrytering, både inom tjänstemanna- och arbetarområdet.
  • Genom att nätverka och delta i intressanta forum kommer du att skapa möjligheter till nya samarbeten.
  • Som kundansvarig kommer du att förhandla fram avtal och även samarbeta med våra kollegor i Danmark och Norge.
  • Du kommer att samarbeta med en konsultchef och rekryteringskonsult för att lösa de uppdrag som du har genererat.
Kvalifikationer och erfarenheter

Vi söker dig som har arbetat med försäljning och kundvård och du har erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen. Du är van vid att arbeta i en dynamisk miljö med högt tempo. Du har kunskap om och intresse för sociala medier och dina kunskaper i svenska är mycket goda i tal och skrift.

Personliga egenskaper

Som person är du affärsorienterad och har ett genuint intresse för människor. Att arbeta självständigt och att bidra med dina åsikter ser du som en självklarhet. Vi arbetar i ett högt tempo på en snabbrörlig marknad och detta kräver att du är anpassningsbar och har ett positivt förhållningssätt till snabba förändringar.

Du är lösningsfokuserad och tycker om utmaningar och att utmana! Som person är du social och kommunikativ - du trivs med att knyta många nya kontakter och att jobba i team. Du är trygg i dig själv och har en öppen, förtroendeingivande och positiv personlighet.

Du delar självklart våra värderingar; Effektiv, Trovärdig och Engagerad.

Vi erbjuder dig

Vi erbjuder dig en dynamisk arbetsmiljö som är i ett uppstartsskede. Du får möjlighet att vara med och påverka. Det finns goda utvecklingsmöjligheter och chanser till att påverka och utveckla din roll. Vårt mål är att kunna erbjuda de bästa förutsättningar som motiverar just dig.

Placering: Vi har för närvarande ett kontor på Grustagsgatan i Helsingborg men letar efter nya lokaler i centrala Helsingborg.

Ansök

Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta Jimmi Femö på telefonnummer: 0709-68 30 21.

Vi ser fram emot din ansökan!
Mer info
Kontaktperson Jimmi Femö
Telefon 0709683021
Område Helsingborg
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid
Rekrytering hanteras av JKS Sverige AB
Hemsida http://www.jksgroup.se/
Sista ansökningsdag 27 apr 2021 (13 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

JKS Sverige är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag, som erbjuder bemannings- och rekryteringslösningar inom både arbetar- och tjänstemannasektorn. JKS finns etablerade i Sverige, Danmark och Norge med över 40 kontor i Skandinavien och med över 3500 medarbetare i uppdrag dagligen.
Vi prioriterar en nära kontakt med kunder, konsulter och kandidater, då vi tror att det ger alla parter de bästa förutsättningarna för ett gynnsamt samarbete.