Administratör till stabil arbetsgivare i Helsingborg

Administratör till stabil arbetsgivare i Helsingborg

Har du tidigare erfarenhet av administration och handläggning av administrativa ärenden? Brinner du för administration och service där du ges mycket eget ansvar samtidigt som lagarbete är viktigt. Då ska du ta chansen och söka tjänsten!

För vår kunds räkning, som är placerade i Helsingborg, söker vi nu en engagerad och duktig administratör. Vår uppdragsgivare är en välkänd och stabil aktör inom offentlig/statlig verksamhet som nu behöver förstärka sin verksamhet.

Tjänsten är ett konsultuppdrag som beräknas pågå som minst fram till sommaren, men med goda möjligheter till förlängning. För rätt person kan det på sikt även finnas vidare möjligheter inom organisationen. Tjänsten är planerad att påbörjas snarast möjligt varför vi gärna emotser din ansökan redan idag.

Om tjänsten
I rollen som Administratör tillhör du verksamhetens administrativa servicefunktion. Du ansluter till ett trevligt och engagerat team av medarbetare där man tillsammans värnar om en hög trivsel och gemenskap i arbetsteamet och på arbetsplatsen.

Arbetsuppgifterna är varierande inom administration där dina arbetsuppgifter i huvudsak innebär;
  • En variation av arbetsuppgifter inom det administrativa området
  • Bokning, arkiv- och diarieföring
  • Dagliga kontakter via telefon och mail, internt såväl som externt
  • Handläggning av administrativa ärenden förenligt med verksamheten
  • Andra arbetsuppgifter som kan tillkomma över tid inom administration och reception
Din bakgrund
Du som söker har med fördel arbetat något år med liknande arbetsuppgifter sedan tidigare och känner dig bekväm med att ta ansvar och att arbeta såväl självständigt såsom i team. Har du erfarenhet av enklare ekonomiadministration ser vi det som positivt, likaså om du har arbetat med att handlägga ärenden inom offentlig verksamhet, myndighet eller motsvarande. Du behärskar Office-paketet väl och har lätt för att ta till dig kunskaper i nya system. Du talar och skriver svenska och engelska flytande.

Om dig
För att lyckas i tjänsten tror vi att du är en strukturerad och ansvarstagande person som trivs med självständigt arbete samtidigt som du välkomnar samarbete med andra. Du kan enkelt detaljfokusera och har en naturlig hands-on approach till dina arbetsuppgifter samtidigt som du har förmågan att hantera utmanande situationer. Andra viktiga egenskaper vi gärna ser, är att du som person är positiv, engagerad och servicemedveten. Vidare är du lyhörd och god i att kommunicera. Har du dessutom förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och system har du goda förutsättningar att lyckas i tjänsten.

Placering & start
Tjänsten är placerad i Helsingborg och tillsättning är omgående eller enligt överenskommelse.

Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Daniel Hilvardén på telefonnummer 072-6006421, alternativt via mail: info@futureandfriends.se

Ansökan
Då vi tillämpar löpande urvalsarbete uppmanar vi dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att ansökan kommer med i processen. Vi ser fram emot din ansökan.
Mer info
Område Helsingborg
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 12 apr (23 dagar kvar)
Visa var

Om arbetsgivaren

För oss är framtiden viktig och vänskap är något vi håller högt. Vi är ett modern rekryterings- och bemanningsföretag.