Student för extra- och sommarjobb!

Student för extra- och sommarjobb!

Är du en noggrann och ambitiös student som söker extra- och sommarjobb? Vi har den perfekta tjänsten för dig, här får du chansen att lära dig massor, med ett flexibelt jobb som ger dig en perfekt start för din framtida karriär!

Dina arbetsuppgifter

I rollen som systemadministratör hos vår kund i Helsingborg kommer du att jobba administrativt med att stötta upp resterande team där det behöver. Vår kund jobbar i energibranschen och du kommer att hjälpa till med att gasfelanmälningar, flytta kunder och undersöka felanmälningar i energinätet. Du sitter i kundens interna system och får en gedigen utbildning. Har du viljan och är noggrann kommer du att lära dig utan problem!

Tjänsten är flexibel och kan anpassas utifrån ditt schema.

Din profil

Vi tror att du är ambitiös, noggrann och har en stark vilja att lyckas. Du gillar att ta reda på hur saker fungerar och strävar alltid framåt. Du är studerande med ett par år kvar på dina studier och vill gärna jobba extra under terminer och somrar.

Skallkrav:
  • Student
  • Tekniskt intresse och förståelse
  • Svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande
  • Datorvana, gärna Excel
  • Intresserad av el och energibranschen
Villkor

Ort: Helsingborg
Omfattning: Vid behov
Start: Omgående enligt överenskommelse
Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Mer info
Område Helsingborg
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Deltid
Sista ansökningsdag 30 apr 2019 (5 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund är ett svenskt energibolag i Öresundsregionen. Deras kärnverksamhet är försäljning och distribuering av energi, bredband och servicetjänster till konsumenter och näringsidkare.
På kontoret i Helsingborg jobbar ca 50 härliga kollegor och här möts du av ett glatt gäng som gillar sitt jobb och alltid strävar framåt! De är måna om dig som anställd och kommer lägga stor vikt vid din introduktion. Vill du ha en riktigt bra start i ditt arbetsliv och jobba med mycket kompetenta kollegor har du hittat rätt!

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du att vara anställd via oss på Framtiden och uthyrd som konsult till vår kund.