Lagermedarbetare till företag i Helsingborg!

Lagermedarbetare till företag i Helsingborg!

Är du en driven person som drivs av god kundkontakt och service? Har du dessutom truckkort och ett intresse för lastbilar och trailer?

Då är rollen som Lagermedarbetare hos vår kund något för dig! Ansök idag för att säkra din plats i vårt urval.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Lagermedarbetare kommer du arbeta med plock, packning och leverans av produkter inom lastbils- och trailerbranschen. Det kan vara kompletta trailers till reservdelar. Som Lagermedarbetare tar du emot drop-in-kunder, är behjälplig via telefon och mejl samt följer upp beställningar.

Tjänsten innefattar bland annat:
  • Plocka och packa
  • Leverera och följa upp leverans
  • Ta emot och vara behjälplig mot kunder
Din profil

I rollen som Lagermedarbetare krävs det att du är noggrann och strukturerad i ditt arbete. Då du kommer ha kundkontakt ser vi att du är social och är serviceinriktad.

Vidare krävs det att du har god datorvana samt truckkort.

Krav:
  • Erfarenhet av lagerarbete
  • Truckkort A1-4 B1-6
  • Svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
  • Erfarenhet av lagerarbete sedan tidigare
  • Intresse för lastbilar och transport
Villkor

Villkor:

Start: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Helsingborg
Arbetstider: Heltid enligt schema
Lön: 122,80 kr/h

Urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!
Mer info
Område Helsingborg
Yrkesroll Transport & Logistik, Lager
Typ av anställning Deltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 28 jan 2021 (4 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Företaget arbetar med tillverkning och försäljning av trailers. Med basen i Tyskland sker produktion främst där. Kontoret i Helsingborg är ett försäljningskontor med nio kollegor. Här blir du del av en familjär och positiv anda. Du arbetar nära erfarna kollegor som gärna hjälper dig i din utveckling!

Mer information om företaget ges vid en intervju!

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.