Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

Kort om tjänsten

Till vår konsultverksamhet söker vi löpande efter noggranna och erfarna ekonomiassistenter, ofta med omgående tillträde.

Om verksamheten

Du kommer att vara anställd hos Dreamwork och arbeta som konsult ute hos våra kunder i Helsingborgsregionen.

Mer om tjänsten

Du har relevant ekonomisk utbildning, samt minst två års erfarenhet av att ha arbetat som ekonomiassistent. I arbetsuppgifterna ingår:
  • kund och leverantörsreskontra
  • fakturering
  • in- och utbetalningar
  • i övrigt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning
Din profil

Som person är du noggrann och strukturerad. Du är ordningssam och har lätt för att samarbeta. För att trivas i rollen som konsult måste du vara självgående, flexibel och tycka om mötet med nya människor och arbetsplatser.
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrft, och har erfarenhet av olika affärssystem.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Mer info
Kontaktperson Sofia Wargenbrant
Telefon 042-17 66 10
Område Helsingborg
Yrkesroll Ekonomi, Ekonomiassistent, Bank, Finans & Försäkring
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av Dreamwork
Sista ansökningsdag 20 aug 2019 (1 dag kvar)

Om arbetsgivaren

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn's Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s "Entrepreneur of the Year". Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.