Kort om tjänstenVi söker en ekonomiassistent till vår kund i Helsingborg. Du kommer att ansvara bland annat för den löpande bokföringen och rapporterar direkt till ekonomichefen. Det är ett bolag som växer så det knakar, så konsultuppdraget startar mitten av augusti och för rätt person finns det möjlighet till en anställning hos kund efter uppdragets slut.
SÖKORD: ekonomiassistent, bokföring, moms, kvartalsrapportering
Om verksamhetenTjänsten är en del av Dreamworks uthyrningsverksamhet, där du blir anställd som konsult och uthyrd till vår kund i Helsingborg.
Mer om tjänstenHuvudsakliga arbetsuppgifter:- Löpande bokföring (bank/kundinbetalningar/leverantörsfakturor/reseräkningar)
- Påminnelsehantering
- Avstämning av balanskonton
- Momsdeklarationer
Din profilVi söker dig som har några års erfarenhet av ovan arbetsuppgifter. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. För att trivas i rollen behöver du vara strukturerad, noggrann, ansvarstagande och ha ett självständigt arbetssätt och en förmåga att översätta verksamheten till siffror. Du är lyhörd för behoven i organisationen, är engagerad och i samarbete med dina kollegor strävar du efter att kontinuerligt leverera högsta kvalité och ha fantastiskt roligt på jobbet.
AnsökanVälkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.