Kort om tjänsten

För kunds räkning söker vi resekonsulter till nytt Resecenter i Helsingborg. Tjänsten är på heltid med omgående start.

För dig som bor utanför Skåne och utomlands så erbjuds flyttpacket som hjälper dig med flytt. Du får tjänstepension och 25 dagars semester.
Matsal och restauranger finns i byggnaden samt parkering.

För de kandidater som går vidare och erbjuds anställning så utgår en fin bonus om man kan starta den 25 juni.

Mer om tjänsten

I rollen som resekonsult kommer du att leverera kvalitativ kundvård till affärsresenärer samt hitta lösningar för flyg, hotell och tåg innan och under deras affärsresor. Du kommer att se till att de flyger med lätthet, anländer pigga och fräscha till möten och återvänder hem i tid till sina familjer och vänner.

Din profil

För att trivas i rollen är du snabblärd, serviceinriktad och har förmågan att genomföra flera uppgifter samtidigt i en multisystemmiljö. Du reagerar konstruktivt på feedback och lyssnar aktivt för att få en uppfattning om affärsresenärernas erfarenhet. Din förmåga att utveckla värdefulla och långvariga relationer med företagskunder är också viktig.

Din erfarenhet:
  • GDS-erfarenhet (Amadeus (pref), Galileo, Saber, Worldspan, Apollo eller annan industristandard)
  • Skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga i engelska och svenska- tjänsten kräver inbound, outbound (callbacks) och e-postkommunikation. Förståelse av norska då norska samtal förekommer.
  • Branscherfarenhet inom Företags- eller fritidsresor med internationell bokningserfarenhet
  • Hitta rätt lösning för kunden (t ex rådgivande färdigheter)
  • Förmåga att förutse kundernas behov och visa empati
  • Förmåga att kommunicera på ett strukturerat och effektivt sätt
  • Snabbskrivning och datornavigering (35 WPM)
Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot ansökningar via mail utan endast via ansökningslänken i annonsen.
Gör gärna vårt test på hemsidan.
Mer info
Kontaktperson Hannah Vidberg
Telefon 042-176629
Område Helsingborg
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Dreamwork
Sista ansökningsdag Idag (0 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn's Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s "Entrepreneur of the Year". Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.