Förvaltningsassistent/ Förvaltningsadministratör

Förvaltningsassistent/ Förvaltningsadministratör

Kort om tjänsten

Catena söker dig som vill arbeta som förvaltningsassistent/ förvaltningsadministratör. Catenas nuvarande förvaltingsassistent/ förvaltningsadministratör kommer att gå i pension och vi söker därför hennes ersättare. Ingen dag kommer vara den andra lik och du kommer hantera en stor mängd olika arbetsuppgifter och ansvarsområden och det är därför viktigt att du trivs med detta. Du kommer att hjälpa företagets kunder på ett professionellt sätt och vara kontaktperson i flertalet olika frågor. Rollen är en mycket viktig tjänst i Catenas organisation. Tjänsten är en tillsvidareanställning hos Catena och rekryteringen sköts av Dreamwork.

Sökord: förvaltning, administratör, assistent, förvaltningskoordinator, hyresadministratör

Om verksamheten

Catena är ett modernt, börsnoterat fastighetsbolag som på ett hållbart sätt och genom samarbete utvecklar effektiva logistikanläggningar som försörjer storstadsregioner i Skandinavien. Vi erbjuder Sveriges bästa nät av moderna och strategiskt placerade fastigheter med optimala förutsättningar för ett smartare lager- och varuflöde.

Mer om tjänsten

Tjänsten som förvaltingsassistent/ förvaltningsadministratör innebär att du ansvarar för koncernens hyresavisering, framtagning av nya hyreskontrakt samt kontroll och registrering av samtliga hyreskontrakt.
Du kommer även bistå support vid taxeringsarbete. Du kommer ansvara för utlägg och uppdatering av lediga lokaler på nätet. Förvaltningsassistenten/ förvaltingsadministratören kommer stå för framtagningen och registreringen av budget och prognosunderlag samt biträda förvaltarna och regionchefer i deras arbete. Du kommer att ingå i marknadsgruppen för regionens räkning och utbilda samt bistå som mentor för förvaltningsassistenter i övriga regioner. Utöver detta innebär tjänsten ansvar för vakansrapportering för hela koncernen samt uthyrningsarbete och visning av lediga lokaler.

Din profil

Vi tror att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter med koppling till kommersiella lokaler och fastigheter. Tjänsten kräver att du är noggrann och har ordning och reda, lika mycket som du uppskattar att arbeta effektivt, tar egna initiativ och klarar av att hantera viss press under perioder. Det är meriterande om du har någon form av erfarenhet från hyresjuridik. För att trivas hos Catena och hantera kunderna på ett professionellt sätt tror vi att du är utåtriktad, har hög servicegrad såväl som att du har lite skinn på näsan och är socialt begåvad. Du har hög datorvana.

Ansökan

Tycker du att detta verkar intressant? Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med din ansökan, utan sök tjänsten redan idag via vår hemsida, www.dreamwork.se
Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mahlin Glyré på mahlin.glyre@dreamwork.se. Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Helsingborg
Yrkesroll Administration, Assistent
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Dreamwork
Sista ansökningsdag 27 jan (3 dagar kvar)