Studenter sökes för extraarbete som kundtjänstmedarbetare

Studenter sökes för extraarbete som kundtjänstmedarbetare

Om tjänsten

Vi söker nu flera kundtjänstmedarbetare för uthyrning till en stor kund i Helsingborg. Kunden har över 400 anställda och ligger nära tågförbindelser och övrig kommunikation i staden. Företaget levererar och erbjuder olika energitjänster och el-handels avtal. Företaget har en behjälplig arbetskultur och är en arbetsplats som ligger i framkant vad gäller kundservice och innovativa lösningar för deras kunder.

Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med olika kommunikationsmedel såsom telefoni, mail och chatt. För att trivas i rollen måste du ha en god samtalsteknik och servicekänsla samt strukturerad för att hantera administrationen som ingår i tjänsten. Vidare ska du ha en säljande attityd för att kunna föreslå erbjudanden vid all kontakt samt vara ansvarstagande och social. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta i många olika system, bland annat ärendehanteringssystem, telefonisystem och system vid felanmälningar. Vidare krävs vana av hela Office-paketet. Du behöver inte ha kunskap om alla system vid nyanställning dock förmågan att snabbt lära dig olika system och kunna växla mellan dessa i ditt arbete.

Vi söker dig som studerar minst 50% på universitet/högskola och är intresserad av behovsanställning. Dock påbörjas tjänsten med 8 veckors internutbildning med start i början av september vilket kräver hög närvaro och tillgänglighet under dessa veckor. Efter internutbildning kommer kunden att hyra in dig vid behov. Bemanningen på kundserviceavdelningen regleras genom 3-skift mån-fre med följande arbetspass: kl.08:00-16:30, kl.09:30-18:00 och kl. 11:30-20:00.

Det här är tjänsten för dig som inte bara vill ha ett extra arbete utan som också vill utvecklas, lära dig yrket och få vara en del av en stor kundserviceavdelning samt möjligheten att få in foten på ett stort bolag. För kunden är du en viktig del av verksamheten och kunden önskar därför att när du går in i rollen tackar du ja till en längre anställningsperiod. Vidare ska du vara tillgänglig för arbete under jul och sommarperioder.

Vi kommer bara att behandla ansökningshandlingar från dig som studerar på minst 50%.

Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Helsingborg
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Deltid, Extrajobb, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 31 aug (10 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.