Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Om tjänsten

Vi söker nu en person för kommande uthyrning till arbetsgivare i Helsingborg inom kundtjänst. I tjänsten ingår att supporta och vårda företagets kunder på bästa sätt. Detta sker både genom telefon och besök ute hos kunderna för att fånga upp deras behov. I arbetet ingår löpande admnistrativt arbete i form av orderhantering, uppdatering av prislistor m.m. Arbetstiderna är förlagda till dagtid/kontorstider. Kunderna man samarbetar med finns i hela Skåne men man utgår från kontoret i Helsingborg.

Din profil
  • Som person behöver du vara lösningsorienterad, självgående, serviceinriktad och positiv.
  • Du behöver trivas med ett varierat arbete där du arbetar både inne på kontoret men även är ute hos kund på besök.
  • Goda datakunskaper krävs för arbetet.
  • Du behöver ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och kunna hantera mixen av administration och arbetet med besök ute hos kunder.
  • Du skall klara av att strukturera upp din vardag på ett bra sätt i förhållande till arbetuppgifterna.
  • Du behärskar engelska både i tal och skrift.
  • B-körkort är ett krav då du skall besöka kunder ute på plats.
Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Kontaktperson Mattias Svensson
Telefon 0708273202
Område Helsingborg
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 18 jan (1 dag kvar)

Om arbetsgivaren

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.