Dansktalande Customer Service-medarbetare till PUMA!

Dansktalande Customer Service-medarbetare till PUMA!

Älskar du att jobba med Customer Service och vara spindeln i nätet? Vill du vara en del av och skapa det bästa Nordiska Customer Service-teamet i branschen? Som Customer Service-medarbetare hos PUMA, som är det tredje stösta sportföretaget i branschen präglas klimatet av högt tempo, härliga kollegor och ständig utveckling! Låter detta som något för just DIG? Läs då vidare!

Information om uppdraget

PUMA vill nu förstärka sitt Customer Service team med ytterligare ennoggrann,prestigelös och serviceminded medarbetare. Du kommer ingå i ett team som präglas av tätt samarbete med säljorganisationer i Norden och kollegor inom Lager, Inköp och Finance på kontoret i Helsingborg. I rollen är det viktigt att du, precis som dina kollegor brinner för att ge bästa support till kunder och säljaresom är spridda över hela Norden.

Du erbjuds

* En varierande tjänst och en arbetsplats som är verksam internationellt samt i framkant inom sin bransch vilket ger dig goda förutsättningar att utvecklas, inte minst tack vare ett nära samarbete med kompetenta kollegor.

Arbetsuppgifter

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att
  • Ta emot och registrera inkommande ordrar via mail och telefon.
  • Jobba med a pris-administration, leveransbevakning och registeruppdateringar och vara del i order-to-cash flödet.
  • Hjälpa företagets kunder och säljare med produkt- och garantifrågor.
  • Klagomålshantering och krediteringar.
  • Vid sidan om PUMA's personliga Customer Service arbetar du också med B2B-webshopen där kunder både lägger beställningar, söker information och tar del av produktnyheter.
Vi söker dig som
  • Har en eftergymnasial utbildning.
  • Besitter kunskaper i svenska och engelska samt flytade i Danska.
  • Har ett genuint intresse för kundservice, sportbranschen och tyckerom att skapa samt vårda kundrelationer.
  • Har en positiv inställning som gör attdu väljer att se möjligheternanär du ställs inför vardagliga utmaningar i jobbet.
  • Gillar att arbeta i högt tempo och i team där det gemensamma resultatet är viktigast.
  • Vill utvecklas varje dag och lära dig nya saker eftersom PUMA är i ständig förändring för att möta dagens och morgondagens kunder!
  • Har kunskaper i Microsoft Office.
Då PUMA satsar mycket på digitalisering är det meriterande med systemvana i SAP eller annat ERP-system.

Stor vikt i denna process kommer läggas vid din motivation för tjänsten samt hur du är som person. För att du ska passa i rollen ser vi att du är:
  • Strukturerad
  • Serviceinriktad
  • Kommunikativ
Övrig information
  • Start: Omgående.
  • Omfattning: Heltid, kontorstider.
  • Placering: Helsingborg.
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work där önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras och besvaras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Helsingborg
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid
Rekrytering hanteras av Academic Work
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vill du veta mer om PUMA Nordic? Läs då vidare här!