Receptionist

Receptionist

Vi söker just nu en receptionist till en kund strax utanför Hässleholm!

Din arbetsdag kommer innebära ständiga interna och externa kontakter där du svarar i växeln och tar emot besökare. Vid sidan om din tillgänglighet vid telefon och reception arbetar du med administrativa arbetsuppgifter av varierande karaktär; du tar hand om post och försändelser, du håller koll på leverans och beställning av arbetskläder och kontorsmaterial, du beställer lunch/fika, uppdaterar anslag på informationstavlor mm.

För att vara aktuell för denna tjänsten har du minst en gymnasieutbildning och gärna erfarenhet av att arbeta med liknande arbetssysslor.

För oss är det av största vikt vem du är som person! Vi söker dig som brinner för service och du trivs i en roll med variation där du ständigt servar kunder, leverantörer, besökare och interna kollegor. Du hanterar gärna arbetsuppgifter med variation och du har inga problem att växla uppgift när telefon eller reception kräver din uppmärksamhet. Vidare är du en noggrann och strukturerad person som arbetar effektivt och du tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en hög energinivå och bidrar med din positiva inställning till ett gott arbetsklimat!

Tjänsten kommer att tillträdas så snart vi har hittat rätt person och startar omgående. Behovet är ett vikariat på ca 6 månader. Arbetstiden är heltid. Växelns öppettider är 8-16.30 dagligen och det är också detta som är dina fasta arbetstider.

Låter ovan intressant så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag via vår hemsida- www.maxkompetens.se. Vi kommer att arbeta med löpande urval, sista ansökningsdag är den 29/3 2019. Vid frågor kontakta Josefin Kokko Ekholm på 044-781 45 05.
Mer info
Område Hässleholm
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd, Vikariat
Sista ansökningsdag 29 mars (10 dagar kvar)