Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

Ekonomiassistent
Till en av våra kunder några mil söder om Kristianstad söker vi nu för ett omgående behov en ekonomiassistent.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer vara en del av en ekonomiavdelning där ditt ansvarsområde är hanteringen av leverantörsreskontra. Du har mycket kontakt med din avdelning och organisationen, du driver ditt arbete självständigt framåt och löser de problem som emellanåt uppstår. Självklart är du fokuserad och behjälplig vid de naturliga arbetstoppar som uppstår vid månads, kvartals- och årsbokslut. Detta är ett behov på heltid under tre månader med omgående start .

Din erfarenhet
Vi söker dig som har administrativ erfarenhet sedan tidigare, gärna erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som har ett intresse för löpande ekonomiadministration. Vi ser gärna att du har ekonomiutbildning på gymnasienivå. Du har mycket god datavana och hanterar med lätthet och effektivitet nya system. Vidare har du goda kunskaper i engelska i tal och skrift.

Din personlighet
Som person är du självklart noggrann och strukturerad med fallenhet för detaljer så väl som förståelse för helheten i processerna du är en del av. Du tycker om att arbeta självständigt och ta ansvar för ditt arbete samtidigt som du ingår i ett team. Du har inga problem med att ha flera saker på gång samtidigt och hantera stressiga situationer och arbetstoppar som dyker upp. Som medarbetare och kollega är du en positiv person som har lätt för att samarbeta och komma in i en ny arbetsgrupp.

Kontaktuppgifter och ansökan
Vi behöver dig snarast så vänta inte med att skicka in din ansökan till oss!

Vi kommer att arbeta med löpande urval, sista ansökningsdag är den 19 februari 2020 och din ansökan tar vi emot på www.maxkompetens.se. Vid frågor kontakta Josefin Kokko Ekholm på 044-781 45 05.
Mer info
Område Hässleholm
Yrkesroll Ekonomi, Ekonomiassistent
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 19 feb 2020 (3 dagar kvar)