Administrativ assistent till Svegs hälsocentral

Administrativ assistent till Svegs hälsocentral

Vi erbjuder ett intressant, omväxlande och ansvarsfullt arbete som administrativ assistent i nära samarbete med enhetschef och närvårdsområdeschef samt övriga medarbetare. Som assistent hos oss ingår bland annat att sköta personaladministration, schemaläggning, kontering, fakturahantering och andra administrativa sysslor i samband med personalfrågor.

Kvalifikationer
Administrativ gymnasieutbildning, eller annan utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet från att arbeta med personaladministrativt som schemaläggning och bemanningsplanering. Erfarenhet av att arbeta med ekonomi är också meriterande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, såsom att du är serviceinriktad, flexibel, professionell i din yrkesutövning, tar egna initiativ, har god samarbets- och kommunikativ förmåga och har ett förtroendeskapande arbetssätt. Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper

Vi har gjort vårt val av rekryteringstjänster och avsäger oss vänligt men bestämt ytterligare erbjudanden.
Mer info
Kontaktperson Maria Carlund
Telefon 070-319 46 23
Område Härjedalen
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 30 sept (5 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Gillar du att jobba i team och lockas du av utveckling på jobbet? Då blir du en viktig kugge i vårt gäng! Vi är medarbetare med både spets och bredd i vår kompetens. Tillsammans inspirerar och lyfter vi varandra! Svegs hälsocentral är en glesbygdscentral med cirka 6 000 invånare i upptagningsområdet och ligger i den största tätorten i Härjedalen. På Hälsocentralen erbjuder vi en omfattande mottagningsverksamhet och är nu inne i en spännande utvecklingsfas med bl.a. lättakutmottagning och utveckling av distansoberoende vård. I Sveg får du nära till fjäll och natur med goda möjligheter till både alpin- och längdskidåkning, fiske, cykling och många andra friluftsaktiviteter.