Ansvarig för vår kassa/serviceavdelning i Länna

Ansvarig för vår kassa/serviceavdelning i Länna

En av våra medarbetare går vidare i karriären och vi söker därför en driven och serviceinriktad Kassa/Serviceansvarig till MediaMarkt Stockholm-Länna!

Arbetsbeskrivning
I rollen som ansvarig
Kassa/Servicemedarbetare är det din uppgift att säkerställa att våra kunder får marknadens bästa bemötande vid både köpetillfället och vid vår servicedesk. Du kommer att arbeta i vår kassalinje, informationsdisk och servicedesk. Denna roll innebär att du ska agera MediaMarkts ansikte utåt och se till att de kunder som lämnar varuhuset alltid gör det med en positiv bild av oss som bolag. Vi ställer höga krav på dig och förväntar oss att du alltid agerar som en förebild både vad gäller attityd och engagemang. Utöver att arbeta i kassan och hantera serviceärenden kommer du att sälja försäkringar och tillämpa övrig merförsäljning samt i mån av tid vara behjälplig i varuhuset. Denna roll samarbetar tätt med avdelningsteamet, Adminchef samt övrig butikspersonal.

Tjänsten är på deltid 90% och en tillsvidaretjänst (vi tillämpar provanställning). Tillträde till tjänsten är planerat till hösten.

Vem är du?

För att lyckas i rollen behöver du vara ett aktivt och synlig bollplank för dina medarbetare för att kunna stötta dem i deras roll. Vi söker en ansvarstagande och beslutsam person som kan fortsätta utveckla avdelningen i rätt riktning. Att ha erfarenhet från tidigare ledande befattning är meriterande men inte ett krav. Vikten ligger på att vilja leda och ha en förmåga att få med dig andra. Vi ser gärna att du har ett lugnt och avslappnat sätt att bemöta människor samt är pålitlig, noggrann och snabb.

Vad kan MediaMarkt erbjuda dig?

Som ansvarig för vår kassa/serviceavdelning får du en varierande roll med stor möjlighet till präglas av engagemang, öppenhet och mycket driv. Vi som bolag har givetvis utveckling. Du får anställning hos den ledande aktören inom hemelektronikbranschen i Europa, där du får arbeta med de senaste produkterna och blir en del av en företagskultur som präglas av engagemang, öppenhet och mycket driv. Vi som bolag har givetvis kollektivavtal.

Vi som arbetar på MediaMarkt värnar om mångfalden i vårt bolag och ser därför gärna både kvinnliga och manliga sökande till denna tjänst.

Är du intresserad?

Ansöker gör du genom att klicka på "Ansök nu" nedan. För frågor eller funderingar vänligen kontakta Adminchef, jarsjo@mediamarkt.se

Skicka in din ansökan snarast, dock senast 2018-11-25. Urval sker löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi kan komma att begära utdrag ur polisens belastningsregister som en del i rekryteringsprocessen.


Vi ser fram emot din ansökan!
Mer info
Område Haninge
Yrkesroll Försäljning, Butik, Service & Kundtjänst, Serviceyrken
Typ av anställning Deltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.mediamarkt.se
Sista ansökningsdag 25 nov (9 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Om MediaMarkt
Hösten 2006 kom MediaMarkt till Sverige när vi öppnade två varuhus, idag är vi 28 varuhus med en växande E-handel och är en av Sveriges största aktörer på hemelektronikmarknaden.
MediaMarkts framgång grundar sig i vår passion för varje enskild kund. Vårt dagliga arbete genomsyras av att alltid fokusera på kunden och att ständigt förbättra verksamheten i varuhusen. På MediaMarkt ligger detta ansvar hos alla medarbetare.

Vår filosofi är att varje medarbetare har betydelse för verksamheten och vi förväntar oss att du har ett eget driv, har en passion för vårt affärsområde och brinner för att ge service utöver det vanliga. Vi anser att medarbetarnas möjlighet att påverka sitt arbete och agera på eget initiativ är nyckeln till att uppnå resultat.

Därför söker vi dig som trivs med frihet under ansvar och som ser lösningar istället för problem. Vill du ta steget och utvecklas tillsammans med oss, samtidigt som du har riktigt roligt längs vägen?