Söker du ett extrajobb med varierande arbetsuppgifter? Vi söker nu en strukturerad och ambitiös orderadministratör/receptionist som vill utvecklas inom service och administration.
Information om uppdraget:
Rollen som orderadministratör/receptionist innefattar arbetsuppgifter som bland annat orderhantering, orderregistrering och intern service, samt inköp av olika produkter. Rollen kräver ett självständigt och strukturerat arbete med insyn i hela försäljningsprocessen, från dialog till order. Du har ett nära samarbete med våra säljare och stöttar dem i kommunikation och administration kring kunderna.
Följaktligen kräver rollen erfarenhet inom följande områden:
- Ordermottagning, orderhantering och inköp
- Leverantörskommunikation
- Intern & extern service/reception
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Du kommer inledningsvis vara anställd av oss på StudentConsulting och arbete som uthyrd medarbetare och efter en period bli övertagen av kund.
Detta söker vi:
Du är en duktig kommunikatör och du behärskar engelska väl i tal och skrift. Du har mycket god datorvana. Det är meriterande om du har erfarenhet av service /administrativt arbete mot slutkunder inom industri eller liknande, det är däremot inget krav och kan kompenserad vid stort intresse för att lära sig.
Vi tror att du är en driven person med ett sinne för både siffror och affärer. Du kan arbeta både självständigt och i team. Du är van att arbeta i ett högt tempo med varierande uppgifter och du är samtidigt oerhört strukturerad och ordningsam.
- Du är student på minst 50% i minst 1 år framöver.
- Du är tillgänglig för arbete minst 2 dagar i veckan. Tillgänglig mer under sommaren.
- Du kan svenska flytande i tal och skrift.
- Du har 2 referenser att ange tidigt i rekryteringsprocessen.
- Du har inga anmärkningar i ditt belastningsregister.
Låter det som ett spännande jobb för dig? Ansök redan idag!