Aftersales and Customer Support

Aftersales and Customer Support

Scandtap Bathroom Concepts är ett skandinaviskt inredningskoncept i premiumsegmentet för badrum och kök. Vi designar och tillverkar detaljer som hjälper den inredningsintresserade och interiördesignern att bygga upp en högkvalitativ, matchande inredning med stora valmöjligheter. Vårt motto "Design med omtanke" reflekterar vår princip att erbjuda högt designvärde med ett sortiment som tar hänsyn till människa och miljö.

Under namnet Primy tillverkar vi designade, rostfria blandare med lång livslängd. I sortimentet finns produkter för både badrum och kök, samt tillbehör. Vår vision är att bidra till en bättre miljö, samtidigt som vi är måna om människors hälsa. Denna strävan genomsyrar alla steg i vår produktion – från råmaterial och tillverkning till användning och återvinning.

Vill du arbeta i ett spännande och modernt entreprenördrivet bolag med stora utvecklingsmöjligheter och stor påverkandegrad?

Vi söker nu en person som brinner för att hjälpa människor och drivs av att leverera service i världsklass,

Aftersales & Customer Support

Profil:
Har du tidigare erfarenhet från ett serviceyrke i någon form, brinner för 5-stjärnig service och älskar att prata med kunder? Då är detta rollen för dig!

Den här positionen passar dig som är öppen och alltid strävar framåt. Du har kunskaper inom administration, kundsamtal eller service, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. I rollen krävs det att du kan ha många bollar i luften och tycker om när det händer saker. Om du har arbetat inom ett serviceyrke med högt servicetänk tidigare klättrar du ytterligare på listan över intressanta kandidater.

Vi söker dig som:
  • brinner för att hjälpa människor och drivs av att leverera en service i världsklass
  • inte nöjer dig med att lämna en kund nöjd, utan alltid strävar efter att överträffa kundernas förväntningar.
  • är en service-, sälj- och kundorienterad person som är van att hålla många bollar i luften med flera olika arbetsuppgifter. Vi tror att det krävs att du är både stresstålig och flexibel.
  • är prestigelös, engagerad och ansvarstagande i allt du gör, ser möjligheter istället för begränsningar
  • Lätt för att lära och förstå hur saker är uppbyggda
Arbetsuppgifter
I dina arbetsuppgifter ingår att vägleda och bemöta kunder på ett serviceinriktat och professionellt sätt via telefon och mejl. Primärt fokus kommer att ligga på att hantera eftermarknaden, dvs garantiärenden och reklamation. I rollen kommer du bland annat att:
  • Hjälpa och vägleda kunder & återförsäljare med garantiärenden
  • Besvara och lösa supportärenden på telefon och mejl
  • Orderläggning, följa upp och hantera inkomna order
  • Finnas behjälplig för våra kunder vid diverse frågor
  • Vid behov medverka i interna projekt både på kontoret samt ute hos kund.
  • Värna om och bidra till teamets välmående och leverans mot uppsatta mål
  • Säkerställa att du innehar god kunskap kring Scandtaps produkter och tjänster i syfte av att ge kunden korrekt information och en service i världsklass.
Övriga färdigheter
  • Du talar flytande svenska och engelska och är bekväm med att kommunicera med de Skandinaviska språken.
  • Du har goda kunskaper i Officepaketet och har du även erfarenhet av att arbeta med affärssystem är detta ett plus.
  • Du behöver ha körkort då du vid några tillfällen kommer åka och träffa våra kunder.
Erbjudande
Scandtap erbjuder samtliga anställda goda möjligheter till kompetensutveckling – och därigenom en chans att växa såväl privat som professionellt.
  • Heltidstjänst
  • Individuell lön
  • Gedigen introduktion på plats
  • Grundlig utbildning över tid i produkterna och hur de fungerar
  • Arbete hos ett starkt tillväxtbolag
  • Arbetstider vardagar
Tjänsten är stationerad i Halmstad, men vissa resor kan förekomma. Tjänsten definieras av, men begränsas inte av ovanstående nämnda arbetsuppgifter.

Ansökan
Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till careers@scandtap.com. Märk din ansökan med Aftersales & Customer Support. Frågor om tjänsten besvaras av COO Tobias Höglind tobias.hoglind@scandtap.com.

Sista ansökningsdag: 12 februari 2023.

Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt!
Mer info
Område Halmstad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://scandtap.com/
Sista ansökningsdag 12 feb 2023 (9 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Scandtap Bathroom Concepts är ett skandinaviskt inredningskoncept i premiumsegmentet för badrum och kök. Vi designar och tillverkar detaljer som hjälper den inredningsintresserade och interiördesignern att bygga upp en högkvalitativ, matchande inredning med stora valmöjligheter. Vårt motto "Design med omtanke" reflekterar vår princip att erbjuda högt designvärde med ett sortiment som tar hänsyn till människa och miljö.