

Administratör till kund i Halmstad
Har du erfarenhet av administrativt arbete? Är du en strukturerad, flexibel och en serviceminded person som gillar ett varierande arbete? Då har Adecco ett spännande uppdrag för dig!
Om tjänsten
Tjänsten som administratör är ett uppdrag med varierande arbetsuppgifter. Du är länken mellan sälj och installationsteamet, där du kommer arbeta både självständigt och i team. Dina arbetsuppgifter kommer bla bestå av att boka transporter, se till så att installatörerna är på rätt uppdrag och att produkterna är på plats. Hjälpa till att stötta vid reklamation och avvikelser. Du har både interna och externa kontakter. Arbetet är förlagt på dagtid.
Om dig
Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet från administrativt arbete, har du jobbat i en supportfunktion är det meriterande. Du har goda datakunskaper, behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Som person är du social, driven, koordinerande, proaktiv och du tycker att det är roligt att arbeta självständigt och ser vad som behöver göras. Du är en flexibel person som föredrar ett varierat arbete där du har en viktig funktion för flera avdelningar.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten som adminstratör är en del av vår personaluthyrning med tillsättning omgående t.o.m 231031, finns möjligheter till att uppdraget förlängs då det är högt tryck på avdelningen. Du är anställd av oss på Adecco Halland och arbetar ute hos vår kund.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Lisa Åberg via 0736-84 76 63.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Administratör, support, orderhantering, leverantörskontakt, Halmstad,