Teknisk support/reservdelssäljare

Teknisk support/reservdelssäljare

Nu utvecklar vi våran organisation och behöver utöka verksamheten med en teknisk support/reservdelssäljare!

Om tjänsten

Som Teknisk support/reservdelssäljare kommer du att arbeta med att ta emot beställningar av reservdelar via telefon och e-post samt utföra teknisk support via telefon och e-post. Du kommer också att packa och skicka beställningarna till kund. I denna tjänst ingår också att tillverka specifika artiklar som säljs på eftermarknad. Även läsning av ritningar och el schema förekommer.
Vi erbjuder dig en gedigen introduktion och internutbildning i produktkännedom. Getinge Storkök är en platt organisation med korta beslutsvägar och en familjär känsla där kvalité och säkerhet är av yttersta vikt.

Om dig

Som person är du serviceinriktad, lösningsorienterad samt har en god initiativförmåga och ser möjligheter istället för hinder. Vi ser gärna att du har en teknisk utbildning och/eller erfarenhet av reservdelsfärsäljning men det är inget krav. Du är händig och praktiskt lagd med hög servicekänsla, van att arbeta självständigt, samtidigt som du är en lagspelare. Du behärskar svenska och engelska språket obehindrat.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Tjänsten är på heltid och arbetsplatsen
finns i Getinge. Start sker enligt överenskommelse och arbetstiderna är dagtid, måndag till fredag.

Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sök därför tjänsten redan idag!
Mer info
Område Halmstad
Yrkesroll Industri & Anläggning
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.gsab.nu
Sista ansökningsdag 25 aug 2022 (7 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Getinge Storkök AB har djupa rötter i de svenska storköken. År 1967 startade företaget som en renodlad servicefirma med inriktning på storköksutrustning samt medicinskteknisk utrustning inom vården. Företaget har under årens lopp byggt upp en stor kunskap om storköksutrustningen och användandet av densamma. Därför var steget inte särskilt långt till att utveckla en egen produkt, som såg dagens ljus 1997. Getingegrytan har blivit mycket väl emottagen på marknaden, och på relativt kort tid tagit en stor marknadsandel. Getinge Storköks filosofi är att i nära samarbete med kunder och återförsäljare ständigt utveckla och förbättra sina produkter och därigenom leva upp till devisen: Kvalitet och ergonomi utan kompromisser!