Digital support till Swedbank

Digital support till Swedbank

Kort om tjänsten

Tycker du att det är spännande med digital utveckling och gillar att hänga med på senaste nytt?
Arbetar du effektivt och sätter kunden i första rummet?
Har du ett intresse för problemlösning och felsökning och även har en pedagogisk ådra att förklara?
I så fall kan Digital support vara något för dig!

Sökord: Swedbank, kundservice, kundtjänst, digitalsupport, kundservicemedarbetare, support.

Om verksamheten

Swedbanks kontor är beläget i fina lokaler i Halmstad. Här erbjuds du ett utvecklande arbete i en bransch som just nu genomgår spännande förändringar i sättet att kommunicera med sina kunder. Arbetsplatsen präglas av en stark sammanhållning, hög servicenivå och ett öppet arbetsklimat. Här ges rätt person möjlighet att bygga vidare på sin talang genom goda utbildnings- och utvecklingsmöjligheter.

Mer om tjänsten

Dina arbetsuppgifter innebär att hantera inkommande samtal från privat- och företagskunder som behöver hjälp med allt från guidning i bankens digitala plattform till komplex felutredning. Uppdraget innebär att du felsöker i både bankens och kundens miljö och aktivt agerar och tar ställning från fall till fall. Du ansvarar för att kundens ärende blir effektivt hanterat då det i många fall är av brådskande karaktär.

Du erbjuds en anställning på Dreamwork och uppdraget på Swedbank är på 6 månader. Uppdraget startar 2019-03-25 och under dina första veckor får du en gedigen utbildning för att få rätt förutsättningar att bli framgångsrik i din roll.

Din profil

Swedbanks första och största fokus är kundnöjdhet. Vi söker dig som har stort engagemang och ett naturligt intresse för kunder och sociala relationer. Du gör alltid ditt yttersta för att serva våra kunder med ett stort engagemang och triggas av att överträffa förväntningar. Det är viktigt att du har en egen drivkraft att nå uppsatta mål. Som person är du en analytisk, nyfiken och klurig problemlösare med användarupplevelsen i fokus och givetvis bidrar du med gott humör och energi till både kollegor och kunder.
Vi värdesätter erfarenhet från både serviceyrken och teknisk support. Det viktigaste är att du har ett stort digitalt intresse, är noggrann och effektiv.
Det är viktigt att du kan arbeta flexibelt då du kommer att arbeta både dagar, kvällar samt vissa helger.
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Genom Dreamwork erbjuds du en trygg anställning, en dedikerad konsultchef och givetvis en marknadsmässig lön, tjänstepension och semester. Du får också ett förmånligt friskvårdsbidrag.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. Dreamwork har stort fokus på rätt personlighet, besök gärna vår hemsida och gör vårt test.
Mer info
Kontaktperson Anna Karlsson
Telefon 042-176605
Område Halmstad
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av Dreamwork
Sista ansökningsdag 4 apr (11 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn's Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s "Entrepreneur of the Year". Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.