Har du erfarenhet av att arbeta med IT? Är du serviceminded och noggrann? Nu söker vi en 2nd Line Support med goda IT-kunskaperOm tjänstenSom 2nd Line Support är du personen som tar emot ärende ifrån First Line Support som kräver mer handpåläggning eller större felsökning. Du arbetar på den lokala IT-avdelningen och är behjälplig till de lokala användarna. För att klara av tjänsten bör du vara noggrann, flexibel, ansvarstagande och kunna arbeta självständigt. Mycket av supporten är via telefon, men du kommer även att behöva gå ut till medarbetarna och ge support på plats.
I din roll som 2nd Line Support kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Support i diverse olika IT-frågor
- Lösa tekniska fel och problem till de lokala användarna
Tjänsten som 2nd Line Support är ett konsultuppdrag med start omgående.
Om digVi söker dig som har goda kunskaper inom IT samt ett brinnande intresse för allt som rör IT. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet inom liknande arbeten. Du har en mycket god samarbetsförmåga och känner igen dig som serviceminded och flexibel. Du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Viktigt för tjänsten är:- goda kunskaper inom IT
- tidigare erfarenhet av liknande arbete
- erfarenhet av att arbeta i olika IT-system
- att du pratar flytande engelska, då koncernspråket är engelska
- att du är flexibel, samarbetsvillig och serviceminded
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
KontaktuppgifterHar du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Lisa Åberg via 0736-847663
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!Sökord2nd line support, IT, Halmstad, Adecco