VVS-tekniker till ett nordiskt företag sökes!

VVS-tekniker till ett nordiskt företag sökes!

Har du utbildning inom VVS och är praktiskt lagd? Gillar du dessutom tanken av att utvecklas i ett nordiskt företag? Just nu söker vi en VVS-tekniker till Hallsberg med start omgående. Sök idag!

Dina arbetsuppgifter

I rollen som VVS-tekniker kommer du ha varierande arbetsdagar där du arbetar på plats ute hos företagets kund. Du kommer arbeta tillsammans med tre personer där två är elektriker och en är fastighetsskötare. Arbetet kommer utgå ifrån inkommande felanmälningar men även bestå av mer återkommande rutinarbete. Vidare kommer du arbeta med uppdrag inom VVS men även inom andra område som rör fastigheten.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Fastighetsunderhåll
  • Reparera/underhålla rör, ventilation
  • Installationer
  • Se till att fastigheten fungerar
Du kommer få en god introduktion där du följer med kollegorna den första veckan för att sedan bli självgående och ha egna uppdrag.

Din profil

Skallkrav
  • VVS utbildning på gymnasial nivå eller från YH alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
  • Grundläggande kunskaper i svenska
  • B-körkort
Meriterande
  • Liftkort
  • Heta arbeten
  • Tidigare arbetslivserfarenheter inom liknande områden
Personlighet:
Som person ser vi att du är driven och noggrann samt praktiskt lagd. Du har en god förmåga att samarbeta samt har ett lösningsfokus i arbetet. Vidare har du en god förmåga att jobba självständigt och ta egna initiativ. Vi kommer att lägga stor vikt vid ditt tekniska intresse.

Villkor

Omfattning: Heltid
Tjänstgöringsort: Hallsberg
Lön: Enligt överenskommelse
Tillträde: Enligt överenskommelse

Urval och intervjuer hålls löpande, sök därför tjänsten redan idag!
Mer info
Område Hallsberg
Yrkesroll Teknik & Ingenjör
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 14 dec (30 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Företaget är ett nordiskt servicebolag som levererar, samordnar och utvecklar facility management-tjänster och utför arbete på plats hos kund. De verkar inom områdena fastighetsservice, arbetsplatsservice och strategiska rådgivningstjänster.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.