Administratör till Reco Port i Lidköping

Administratör till Reco Port i Lidköping

Administratör med supporterande funktion till Reco Port i Lidköping

Om företaget
Reco Port AB etablerades 1982 och tillverkar, installerar och servar vikportar samt tillhandahåller reservdelar och tillbehör. Företaget har sin produktion samt kontor i centrala Lidköping. Totalt är vi ca 40 medarbetare och omsätter närmare 100 miljoner. Reco Port befinner sig i ett expansivt läge och ingår numera i ASSA ABLOY-koncernen.

Om tjänsten
Som Administratör på Reco Port får du en varierande roll där du kommer att jobba tillsammans med många härliga kollegor i ett positivt arbetsklimat. Arbetsuppgifterna kan komma att variera då det i denna roll även ingår supporterande funktion för övriga roller i organisationen. Arbetstiden är förlagd dagtid måndag till fredag.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av
  • Inbetalningar & fakturering
  • Inköp av kontorsmaterial & förbrukningsmaterial
  • Enklare offerering av nya produkter
  • Orderberedning
  • Bokning av paket
  • Kundhantering i system
  • Avtalsregistrering
  • Svara i telefon (växel)
  • Linkedin
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Men vi ser gärna att du har erfarenhet från generellt kontorsarbete eller haft liknande arbetsuppgifter sedan tidigare.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt.

Du kommer att vara anställd av Adecco och bli uthyrd till vår kund.

Om dig
Vi söker dig som är strukturerad med god administrativ förmåga. Du har en gymnasieutbildning och mycket goda kunskaper i svenska och engelska, likväl tal som i skrift. Meriterande för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana. Vi jobbar i system som MS Office, CRM-system och ERP-system där Winbas är extra meriterande. Det är viktigt att du är noggrann och analytisk i ditt arbetssätt. Vi tror även att du är mål- och resultatinriktad.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och inte rädd för att driva egna projekt. Du har förmåga att hantera många uppgifter parallellt, är flexibel och har en god samarbetsförmåga. Du bör vara kommunikativ med en god social förmåga då du kommer att ha kontakt med både interna och externa kontakter/kunder.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Nathalie Hallberg via nathalie.hallberg@adecco.se

Vi tar inte emot ansökningar på mail. Anställningen är hos oss på Adecco och jobbet sker hos vår kund. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Grästorp
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 16 feb 2023 (12 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.