Fastighetsförvaltare med teamledaransvar

Fastighetsförvaltare med teamledaransvar

Vi söker en Fastighetsförvaltare med teamledaransvar

Som fastighetsförvaltare arbetar du med både kommersiella fastigheter och bostadsfastigheter. Du har ansvar för fastighetsförvaltning för ett antal kunder och säkerställer kundnöjdhet och förvaltning enligt kundavtal samt att lagar och förordningar efterlevs.

Din roll som fastighetsförvaltare innebär till exempel att i nära samarbete med kund initiera och driva driftmöten, budgetera och följa upp driftavtal, genomföra fastighetsekonomiska analyser, genomföra statusbesiktningar, ta fram underhållsplaner, skapa förutsättningar för energioptimering, ansvara för upphandlingar och förhandlingar samt driva en del ombyggnads- och underhållsprojekt. Du ägnar del av din tid till att sammanställa rapporter av olika slag och att dokumentera och organisera de aktiviteter som krävs för en professionell förvaltning. Du är också ett viktigt stöd för platschef och kundansvariga.

Teamledaransvar innebär att du hjälper platschefen med att leda och fördela arbetet i den dagliga fastighetsförvaltningen och fastighetsdriften.

Kvalifikationer: Det är meriterande med utbildning till fastighetsförvaltare på YH-nivå, alternativt relevant högskoleutbildning inom fastighetsteknik, fastighetsekonomi eller bygg-, vvs- eller energiområdet. Vi ser gärna att du har några års arbetslivserfarenhet inom området, gärna med inriktning mot teknik och energioptimering, men stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Som person är du engagerad, nyfiken samt har ett stort intresse för allt som rör fastigheter. Du ska trivas med att samarbeta med andra människor. Arbetet innebär mycket kontakter med kollegor, kunder och leverantörer varför det är viktigt att du är serviceinriktad, strukturerad och har en positiv framtoning. Du är lösningsorienterad, har lätt att skapa goda kundrelationer samt är strukturerad, duktig på att organisera och planera ditt arbete.

B-körkort krävs.

Stämmer detta in på dig så kan Fastighetssnabben erbjuda dig en tjänst i en organisation som präglas av stolta medarbetare som trivs tillsammans, ställer upp för varandra och kunderna. Hos oss blir du en del av en växande verksamhet med kontor som täcker en stor del av Sverige. Genom vårt utbildningskoncept FS-akademin får du den kunskap och de redskap du behöver för att göra ett bra jobb.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas och vi eftersträvar mångfald.

Sista ansökningsdag:
2022-08-28. Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag! Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen.

För information: Anders Gustafsson, Regionschef - syd, 010-130 86 68

Vi har gjort vårt val av kanaler för marknadsföring av denna rekrytering och undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.
Mer info
Område Gotland
Yrkesroll Fastighet, Förvaltare, Organisation & ledning, Produktionsledning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.fastighetssnabben.se
Sista ansökningsdag 28 aug 2022 (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Fastighetssnabben arbetar med drift och förvaltning av bostadsfastigheter och kommersiella fastigheter. Vi erbjuder komplett förvaltning med allt från drift, underhåll, hyresadministration, redovisning, bokslut till energianalys och optimering samt teknisk due diligence. Bland våra kunder märks såväl större som mindre fastighetsägare samt stat och kommun. Fastighetssnabben bedriver verksamhet i Gävle, Gällivare/Kiruna, Luleå, Umeå, Östersund, Sundsvall/Härnösand, Söderhamn/Hudiksvall, Borlänge/Falun, Uppsala/Stockholm, Västerås, Norrköping/Linköping, Visby och Göteborg. Vi omsätter ca 350 miljoner och har ca 300 anställda.