Nu finns en möjlighet för dig som vill arbeta med ledarskap och vill vara med och utveckla vår enhet 2nd line support. Mitt namn är Isabelle Bergander och är Area Manager för Order management inom CSD B2C kundservice. Jag söker nu en ledare till ett team i Göteborg.
Är det här din nästa möjlighet?
2nd line support främsta uppdrag är att supportera våra medarbetare som pratar med våra kunder, processutvecklare och processägare. Ditt uppdrag kommer vara att leda ett av våra team, där du som ledare kommer ansvara för att utveckla och driva teamet framåt mot era mål.
Teamet du kommer att leda och utveckla arbetar med Order Management kompetens inom både fasta och mobila tjänster. Vårt arbete är att stötta kollegorna i 1st line samt andra enheter och teamet består av 16 medarbetare. Du kommer samtidigt vara en del i en ledningsgrupp om 7 stycken teamledare.
Vårt uppdrag tillsammans är att vi arbetar för helheten. Vi är idag utspridda på 3 orter, Luleå, Sundsvall och Göteborg.
Inom 2nd line support gäller det att alltid vara med och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.
Är det här du?
Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, brinner för att arbeta med människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är modig och du är positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder.
Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet. Förtroende, inkludering och tydliga förväntningar är viktiga egenskaper för att lyckas med ditt ledaruppdrag.
Din personlighet:
Du har en förmåga att initiera och driva förändringar
Du känner dig trygg i ett värdebaserat ledarskap
Du är positiv, drivande och trygg
Du är bra på att samarbeta, skapa förtroende och delegera
Du är mycket närvarande som ledare och brinner för att skapa resultat
Din erfarenhet:
Du har ledarerfarenhet
Du är van att arbeta målinriktat och att leverera resultat med fokus på beteenden och aktiviteter
Du har erfarenhet av att driva förbättringsarbete och stävar alltid mot att effektivisera.
Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på 0705-111989.
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2023-03-31.
Telia är en del av Sveriges kritiska infrastruktur och delar av vår verksamhet omfattas av lagstiftning om säkerhetsskydd. Innan anställning kan ske krävs godkänd säkerhetsprövning, som i förekommande fall, kan medföra krav på visst medborgarskap.
Welcome to Telia - let’s make better happen!
Område | Göteborgs stad |
Yrkesroll | Organisation & ledning, Service & Kundtjänst |
Typ av anställning | Heltid, Tillsvidareanställd |
Hemsida | https://www.teliacompany.com/sv/karriar/ |
Sista ansökningsdag | 30 mars 2023 (8 dagar kvar) |