Heltidstjänst som administratör

Heltidstjänst som administratör

Som Administratör på "farligt avfall" hos Remondis verkar du tillsammans med Remondis kunder för att minimera samhällets ekologiska avtryck. Det betyder att du får ett jobb där du bli en viktig del i ett väldigt stort uppdrag tillsammans med drivna, ansvarsfulla och engagerade kollegor.

Arbetsuppgifter:
  • Kundtjänst - svara på inkommande mail, ärende i vårt CRM system Lime, samt telefon.
  • Transportplanering - lägga ordrar i vårt transportsystem T5 men också planera med vår personal
  • Upprättande av transportdokumentation
  • Inrapportering till Naturvårdverket
  • Ta fram statistik ut våra system
  • Delaktig vid månadsbokslut i form av fakturering
  • Bokning av utleveranser av avfall till våra mottagare
Personliga egenskaper:
  • Serviceorienterad
  • Noggrann och strukturerad
  • Stresstålig
  • Prestigelös, anpassningsbar och flexibel
  • Positiv
Mediterande:

Att du har arbetat inom återvinningsbranchen eller varit i kontakt med farligt avfall

Startdatum: Så snart som möjligt

Arbetstider: Heltidstjänst, 07:00-16:00, mån-fre

Plats: Hisings Backa, Importgatan

Kort om företaget:

Remondis koncernen är ett av världens största företag inom återvinning, vatten och industritjänster med 40 000 anställda och verksamheter i Europa, Afrika, Asien och Australien. REMONDIS erbjuder helhetslösningar inom återvinning och skräddarsyr tjänster efter varje kunds behov - oavsett om det handlar om mindre företag eller en stor industrikoncern.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 25 feb 2023 (24 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Hos oss på Office Management bemanning och rekrytering kan du arbeta som konsult via oss eller rekryteras direkt till vår kund. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.