Hoppa till innehåll
Msx International Ltd logotyp

Customer Service Specialist till MSX International (Norska eller Danska - Temporärt Uppdrag)

Publiceringsdatum
19 februari 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu
Kan du norska eller danska och engelska i både tal och skrift och om du också har ett starkt driv av att hjälpa kunder i deras bilägande, då är det dig vi söker. Om du dessutom tycker om att lösa problem och har lätt för att förstå bilens funktioner skulle rollen i vår
Nordiska Customer Service för Ford Motor Company vara något för dig!

Vi erbjuder:

Detta är en heltidstjänst och ett tidsbegränsat uppdrag på 6 månader. MSX har kollektivavtal samt erbjuder konkurrenskraftig fast månadslön samt friskvårdsbidrag. Arbetsplatsens lokaler är helt nyrenoverade och man sitter i öppna landskap tillsammans med dina teamkollegor. Lokalen finns i Munkebäck dit både spårvagn och bussförbindelser finns.

Arbetsuppgifter:
  • Som Customer Service Agent förväntas du ta hand om kunder genom att agera proaktivt stöd under kundens verkstadsbesök. Vi möter kunden i flera kommunikationskanaler via datorn, chat och telefon.
  • Hantera kundens frågor kring bilen, besöket och bilägandet
  • Agera och svara affärsmässigt och professionellt på kundernas frågor och eventuella klagomål
  • Agera kommunikativt mellan återförsäljare och kund
  • Ansvara för att kunden fråga får en lösning, från start till mål
  • Agera proaktivt och verka aktivt för mervärde för kunden
  • Ansvara för att all data kring kundärendet hanteras korrekt i systemen
Kvalifikationer:
  • Erfarenhet från innesälj alt ett stort intresse för att ge förstklassig service
  • Gymnasieutbildning gärna med någon påbyggnadsutbildning
  • Danska/norska samt engelska obehindrat i både tal och skrift
  • Teamplayer med en postiv attityd
  • Tidigare erfarenhet från liknande roll
  • Intresse för bil och dess funktioner är meriterande
Är du den vi söker?
Vi söker dig som är en duktig problemlösare som gillar att arbeta strukturerat och tvärfunktionellt i team men samtidigt är självgående i uppgifter du tar dig an. Eftersom vi också har dialog med flera olika marknader är det viktigt att du trivs med att vara en central kontaktperson och är bra på att kommunicera både i tal och skrift. Du behöver ha erfarenhet från att agera i en serviceorganisation med flera kontaktytor, trivas med administration och ha erfanrehet från liknande supportroller där allt vi gör drivs av kunden.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från branscher som gett dig fordonskunskap, bilens tillbehör och bilägande. Vi värdesätter ett nyfiket sätt och en positiv inställning där du kan stämma in på devisen "Being a people person".

Ansökan:
Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag! Alla ansökningar behandlas löpande.

MSX International är en global bransch-ledande leverantör av konsulttjänster och Business
Process Outsourcing till fordonsindustrin med över 5000 medarbetare. I Norden är vi stolta över vårt team bestående av drygt 140 experter som levererar mätbara resultat med hög kvalitet. MSXI investerar kraftfullt inom digitalisering för att öka vårt försprång som den ledande aktören i att supportera fordonsindustrin i en föränderlig tid. Tack vare vårt fokus på utveckling och kvalitet, växer vi snabbt och har de flesta biltillverkarna som kunder. Ett exempel är Volvo Car Corporation som tilldelat oss utmärkelsen Volvo Quality Excellence
(VQE) för vårt arbete som leverantör.
Msx International Ltd logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
18 april 2024 (3 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren