Client Development Manager till Maersk

Client Development Manager till Maersk


Brinner du för relationer och komplex försäljning i en fartfylld miljö? Oavsett dina drömmar och ambitioner erbjuder Maersk spännande karriärmöjligheter i en internationell organisation. Som anställd hos Maersk blir världen din arbetsplats - du blir en del av mångfalden och dynamiken i deras verksamhet från dag ett.

Maersks vision är att koppla ihop och förenkla sina kunders logistikkedja och därigenom bli marknadsledande. Du bjuds in att följa med på en banbrytande resa i ett kundcentrerat företag, låter det intressant? Nu söker vi en Client Development Manager.

Dina arbetsuppgifter
Som Client Development Manager kommer du att ansvara för utvecklingen av din egen kundportfölj. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
- Utveckla kundrelationer med beslutsfattare på alla nivåer.
- Ansvara för en sömlös och snabb övergång av kundhantering från säljteamet till kundtjänstteamet.
- Säkerställa hög kundnöjdhet och en utmärkt kundupplevelse.

Du erbjuds en spännande och utvecklande roll i ett expansivt företag. Här välkomnas du till ett bolag med engagerade medarbetare som ställer upp för varandra!

Din profil
Vi tror att du har några års erfarenhet från en liknande tjänst. Om du har kunskaper om branschen är det en fördel, men det är inget krav. En förutsättning för tjänsten är mycket goda datakunskaper, att du talar och skriver svenska flytande samt innehar B-körkort.

Vi kommer lägga stor vikt vid dina egenskaper. God samarbetsförmåga och social kompetens är en förutsättning för att lyckas i rollen. Du är ansvarsfull, resultatdriven och beslutsam, med mycket eget driv. Vidare ser vi att du har ett intresse i att utveckla Maersks verksamhet, resurser och kunder, men också att medverka till att skapa framtidens Maersk.

Övrig information
- Placeringsort: Göteborg
- Start: Snarast med hänsyn till uppsägningstid
- Varaktighet: Tillsvidare
- Arbetstider: Dagtid, heltid
- Lön: Lön och anställningsvillkor förhandlas baserat på individuella kvalifikationer.

Maersk har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess
Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens Linnéa Gren på 0707- 98 70 97. Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på?www.maxkompetens.se?redan idag! Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Om kunden
A.P. Möller - Maersk är ett integrerat containerlogistikföretag som arbetar för att koppla ihop och förenkla sina kunders leveranskedjor. Som global ledare inom frakttjänster är företaget verksamt i 130 länder. Med ett enkelt komplett utbud av produkter och digitala tjänster, sömlöst kundengagemang och ett överlägset leveransnätverk från hela världen, gör Maersk det möjligt för sina kunder att handla och växa genom att transportera varor var som helst - över hela världen.

Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.maxkompetens.se
Sista ansökningsdag 27 feb 2023 (24 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.