Är du redo för att vara med på en resa tillsammans med Lundby Container Service? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan för tjänsten som säljare, där du kommer vara en viktig nyckelspelare.
Lundby Container Service levererar skräddarsydda anpassningar till kunder inom alla branscher, där både kvalité och miljö är i fokus. Alternativen för uthyrning, ombyggnation eller att köpa containers till allt från industri, bygg, events samt egen terminalverksamhet, gör att vi kan möta kunderna där deras behov finns. Med närmare 50 år i ryggen och blicken fortsatt framåt, ser vi fram emot att utvecklas tillsammans för att fortsätta vara i framkant.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som säljare representerar du Lundby Container Service och du ansvarar för att aktivt bearbeta nya och befintliga kunder. Du har ett budget- och lönsamhetsansvar inom ditt distrikt och din huvudsakliga uppgift är att skapa och upprätthålla långsiktiga samt lönsamma relationer med kunderna.
Vidare ansvarar du för hela säljprocessen och kommer att ha ett helhetsansvar för att säkerställa samtliga steg. Du kommer samarbeta både externt och internt, i delar av processen kommer exempelvis produktionen in.
Vi erbjuder
Vad har Gabriela Nilsson, Sales & Marketing Manager att säga om hur det är att jobba på Lundby Container Service?
"Jag har många års erfarenhet inom shipping och containerfrakter och lockades av den resa som LCS skall göra. Med ansvar inom försäljning för alla 3 affärsområden så är bredden på försäljningen så spännande och jag har möjlighet att lära mig nya saker.
Vi försöker att skapa en trivsel genom våra sammankomster vid jul och sommaraktivitet, där i mellan så initieras AW av anställda samt gemensam frukost med kollegor på terminalen. Vi har snabba beslutsvägar, är ett litet företag som har stora planer på att växa och fördelarna är framför allt bredden av olika affärsområden som vi jobbar med och bredden av kunder."
Din bakgrund
För att lyckas i rollen som säljare har du dokumenterad erfarenhet och framgång av försäljning och nykundsbearbetning. Dina tidigare erfarenheter och förståelse för ett bra kundbemötande gör att du är konsultativ och hjälper kunder att välja rätt för att nå högsta lönsamhet och produktivitet.
Som säljare har du en naturlig ådra av engagemang, entreprenörsanda och affärsmässighet. Du har ett stort intresse för att driva och utveckla affärer som skapar mervärde för dina kunder. Vi söker dig som är driven med ett systematiskt arbetssätt, samtidigt som att du inte räds för att testa nya vägar. Vidare skapar du nödvändiga kund- och säljplaner som går i linje med uppsatta mål.
Kvalifikationer
Kontakt och ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Säljpoolens rekryteringskonsult Annie Åström. Du når Annie på tel. 031-7045195.
Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Your browser does not support the video tag.
Område | Göteborgs stad |
Yrkesroll | Utesäljare, Försäljning, Key Account Manager |
Typ av anställning | Heltid |
Hemsida | http://www.saljpoolen.se |
Sista ansökningsdag | 19 apr 2023 (28 dagar kvar) |