

Ekonomiassistent till vikariat
Om tjänsten:
Nu söker vi för kunds räkning en ekonomiassistent till ett vikariat om 6 månader. Du kommer framförallt arbeta med leverantörsreskontra där behovet är störst och man hanterar stora volymer dagligen. Kunden är mitt i ett affärssystemsbyte och det innebär mycket extra arbete för ekonomiavdelningen, vilket också gör att behovet av hjälp uppstått. Med tanke på behovets karaktär söker vi nu någon som är bekväm i att arbeta med kund/leverantörsreskontra sedan tidigare och relativt enkelt kan komma in i arbetet utan någon längre startsträcka.
Sammanfattningsvis kommer du att:
Om anställningen:
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos OIO under uppdragsperioden.
Övrig info:
Om OIO:
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.
Nu söker vi för kunds räkning en ekonomiassistent till ett vikariat om 6 månader. Du kommer framförallt arbeta med leverantörsreskontra där behovet är störst och man hanterar stora volymer dagligen. Kunden är mitt i ett affärssystemsbyte och det innebär mycket extra arbete för ekonomiavdelningen, vilket också gör att behovet av hjälp uppstått. Med tanke på behovets karaktär söker vi nu någon som är bekväm i att arbeta med kund/leverantörsreskontra sedan tidigare och relativt enkelt kan komma in i arbetet utan någon längre startsträcka.
Sammanfattningsvis kommer du att:
- Arbeta med leverantörsreskontra
- Avlasta övriga kollegor på ekonomiavdelningen med enklare arbetsuppgifter
- Har tidigare erfarenhet från arbete med kund-eller leverantörsreskontra.
- Kommunicerar obehindrat på såväl svenska som engelska, både i tal och skrift.
- Har god kunskap i Office-paketet där främst Excel är viktigt.
Om anställningen:
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos OIO under uppdragsperioden.
Övrig info:
- Omfattning: Heltid, kontorstider - Omgående fram till mitten Augusti. Möjlighet till semester i sommar finns.
- Start: Snarast möjligt, helst omgående
- Placering: Göteborg
- Kontaktperson: Dino Segetalo
- Lön: Fast månadslön
Om OIO:
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.
Mer info
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Sista ansökningsdag
07 apr. 2023 (10 dagar kvar)