Office Manager Coordinator
Sista ansökningsdag
17 oktober 2024 (12 dagar kvar)
Publiceringsdatum
26 september 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Kontaktperson
Anna Kärrborn
Telefon
Rollbeskrivning
Du ansvarar för företagets ekonomiadministration genom Fortnox, vilket innefattar löpande bokföring, budgetuppföljning, inköp, fakturering samt hantering av kvitton och utlägg. Utöver det skapar, uppdaterar och analyserar du ekonomiska rapporter.
Administrativt kommer du att organisera möten, hantera schemaläggning och korrespondens, samt vara den första kontaktpunkten både internt och externt. Du bistår projektledare och team med administrativt stöd och hjälper till med att koordinera och genomföra olika projekt. Kundkontakt är en viktig del av arbetet där du sköter kommunikation med kunder och partners samt hanterar kundfrågor och relationsbyggande.
Vem är du?
Företaget söker en prestigelös, strukturerad och självgående person som har ett starkt sinne för ordning och god kommunikationsförmåga. Rollen kräver att du kan ta egna initiativ och vara flexibel nog att hantera oväntade uppgifter. Du förväntas också kunna skapa och upprätthålla strukturer och processer som stödjer företagets snabba tillväxt. Tidigare erfarenhet från liknande roller, särskilt inom snabbväxande företag, är en fördel. Engelska i tal och skrift är ett krav då företagets interna kommunikation och många av kundrelationerna sker på engelska.
Ansökan
I denna rekryteringsprocess samarbetar Oddbird med Jurek Rekrytering & Bemanning. Urval sker löpande så välkommen att inkomma med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult
Jenny Rosenqvist på jenny.rosenqvist@jurek.se.
Du ansvarar för företagets ekonomiadministration genom Fortnox, vilket innefattar löpande bokföring, budgetuppföljning, inköp, fakturering samt hantering av kvitton och utlägg. Utöver det skapar, uppdaterar och analyserar du ekonomiska rapporter.
Administrativt kommer du att organisera möten, hantera schemaläggning och korrespondens, samt vara den första kontaktpunkten både internt och externt. Du bistår projektledare och team med administrativt stöd och hjälper till med att koordinera och genomföra olika projekt. Kundkontakt är en viktig del av arbetet där du sköter kommunikation med kunder och partners samt hanterar kundfrågor och relationsbyggande.
Vem är du?
Företaget söker en prestigelös, strukturerad och självgående person som har ett starkt sinne för ordning och god kommunikationsförmåga. Rollen kräver att du kan ta egna initiativ och vara flexibel nog att hantera oväntade uppgifter. Du förväntas också kunna skapa och upprätthålla strukturer och processer som stödjer företagets snabba tillväxt. Tidigare erfarenhet från liknande roller, särskilt inom snabbväxande företag, är en fördel. Engelska i tal och skrift är ett krav då företagets interna kommunikation och många av kundrelationerna sker på engelska.
Ansökan
I denna rekryteringsprocess samarbetar Oddbird med Jurek Rekrytering & Bemanning. Urval sker löpande så välkommen att inkomma med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult
Jenny Rosenqvist på jenny.rosenqvist@jurek.se.