Hoppa till innehåll
Jurek Rekrytering & Bemanning AB logotyp

Kontorskoordinator som brinner för service med det lilla extra

Publiceringsdatum
03 maj 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Kontaktperson
Anna Kärrborn
Telefon
Ansök nu
Arbetsuppgifter

Som kontorskoordinator är du spindeln i när det gäller att leverera intern och extern service av högsta kvalitet. Du är receptionens ansikte utåt och den som tar hand om allt från att välkomna besökare till att medarbetarna kan hitta det de behöver. Ditt arbete innebär att kunna hantera flera uppgifter samtidigt. Från att ordna leveranser till att hantera kontakten med leverantörer för att se till att allt flyter samtidigt. Du är den som får saker att hända och ser till att kontoret är en plats där alla människor kan trivas och där man ges de bästa förutsättningarna för ett lyckat och framgångsrikt arbete.

Att säkerställa att alla har rätt verktyg för att göra sitt jobb är en viktig del av din roll, vilket innebär att administrera och koordinera inköp av digitala och fysiska arbetsverktyg. Som den som ansvarar för NORMAS intranät är du portvakt till all information. Du ser till att allt är uppdaterat och att det finns allt som behövs för att medarbetarna ska kunna hålla sig uppdaterade och informerade.

Som kontorskoordinator bör du uppskatta att ha ordning och reda omkring dig och att arbeta strukturerat. I rollen ingår hantering av budget för löpande och återkommande inköp, och vad som ligger därutöver stäms av med VD och CFO. Ett krav, utöver att kunna leverera personlig, varm och entusiasmerande service, är IT- kompetens inom Officepaketet och en god generell kunskap inom IT-administration.

Din profil

Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter från advokatbyrå eller annan bransch. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person med ett härligt driv för att leverera service av toppkvalitet.

Vi tror att du är en öppen, varm och prestigelös person som gärna bidrar med egna initiativ till förbättrande arbetssätt. Vi ser att du är en person som gillar att göra det lilla extra för att bidra med ett gott arbetsklimat och sätta guldkant på vardagen. Du är ansvarstagande och gillar att arbeta i team och agerar spindeln i nätet. Du balanserar professionalism och personlighet på ett naturligt sätt, och tycker mycket om variationen i arbetsuppgifter som en dag på arbetet innebär. Du ska ha ett varmt och omhändertagande sätt då du är ansiktet utåt mot våra kunder.

Du ska vara flytande i svenska och engelska i tal och skrift

Tjänsten är tills vidare och på heltid. Tillträde sker så snart som möjligt efter överenskommelse.

Mer om NORMA

NORMA Advokater är en modern affärsjuridisk advokatbyrå med kontor i centrala Göteborg och där 35 personer arbetar, varav två av dessa är paralegals. NORMA Advokater värdesätter personlighet och professionalism, vårt mål är att tillhandahålla juridiska tjänster av högsta kvalité till våra uppdragsgivare, och vi strävar efter att möjliggöra för såväl människor som företag att nå sin fulla potential - att inte bara växa, utan blomstra.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att skicka in CV och personligt brev via www.jurek.se. Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan direkt. I denna rekryteringsprocess samarbetar NORMA Advokater med Jurek Rekrytering & Bemanning. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anna Kärrborn på anna.karrborn@jurek.se
Jurek Rekrytering & Bemanning AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
02 juni 2024 (10 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder kompetensförsörjning till företag och organisationer inom såväl privat som offentlig sektor över hela Sverige. Våra specialistområden är ekonomi, juridik, HR och administration samt marknad och management.

Våra rekryteringskonsulter och konsultchefer har bred kompetens och operativ erfarenhet av de affärsområden de rekryterar inom. Hitta din nästa utmaning i karriären hos oss!