

Junior HR-administratör sökes till flexibelt deltidsuppdrag!
Till vår kund inom bygg- och entreprenad söker vi nu en personaladministratör som vill arbeta ca 2 h per vecka till att börja med. Vår kund är oerhört flexibel och du kan arbeta valfri veckodag utifrån vad som passar ditt schema. Du kommer att få arbeta brett med administrativa uppgifter som exempelvis att;
Det viktigaste är att du som söker är driven, engagerad och nyfiken. Du vill utvecklas och ser detta som en chans att skaffa värdefull arbetslivserfarenhet. Vidare är du flexibel, och tar dig gärna an nya uppgifter. Du har lätt för att prioritera och är dessutom oerhört ordningsam och strukturerad.
Erfarenhet av personalrelaterade arbetsuppgifter, alternativt arbete som ekonomiassistent, är meriterande.
Du erbjuds
Detta är en fantastisk möjlighet att skaffa dig värdefull praktisk erfarenhet inom HR-området. Du blir en del av ett spännande företag som är villiga att låta dig växa in i rollen som personaladministratör och successivt ta mer ansvar. För rätt person finns det stora möjligheter att etablera en långsiktig relation med det aktuella företaget!
Tjänsten är ett föräldravikariat på ett år med start omgående. Tjänsten är förlagd i Aröd, Göteborg.
Ansökan
Låter detta som uppdraget för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
För frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Johanna Kalered på johanna.kalered@jurek.se.
Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
- Administrera anställningsavtal
- Introducera nyanställda
- Ta fram underlag för bokföring/löneutbetalningar
- Enklare ekonomiuppgifter, exempelvis kontoavstämningar
Det viktigaste är att du som söker är driven, engagerad och nyfiken. Du vill utvecklas och ser detta som en chans att skaffa värdefull arbetslivserfarenhet. Vidare är du flexibel, och tar dig gärna an nya uppgifter. Du har lätt för att prioritera och är dessutom oerhört ordningsam och strukturerad.
Erfarenhet av personalrelaterade arbetsuppgifter, alternativt arbete som ekonomiassistent, är meriterande.
Du erbjuds
Detta är en fantastisk möjlighet att skaffa dig värdefull praktisk erfarenhet inom HR-området. Du blir en del av ett spännande företag som är villiga att låta dig växa in i rollen som personaladministratör och successivt ta mer ansvar. För rätt person finns det stora möjligheter att etablera en långsiktig relation med det aktuella företaget!
Tjänsten är ett föräldravikariat på ett år med start omgående. Tjänsten är förlagd i Aröd, Göteborg.
Ansökan
Låter detta som uppdraget för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
För frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Johanna Kalered på johanna.kalered@jurek.se.
Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Mer info
Kontaktperson
Johanna Kalered Martinsson
Telefon
Email
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Sista ansökningsdag
15 okt. 2023 (16 dagar kvar)
Om arbetsgivaren
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.