Vi söker dig som är riktigt vass på service och snabbt kan identifiera lösningar och utvecklingsmöjligheter för att vi skall kunna leverera bästa möjliga service till våra kunder. Som 2nd line agent stöttar du upp 1st line agenter och fungerar som support för dem i kundärenden, system och rutiner.
Rollen som Kundserviceagent 2nd line passar för dig som har erfarenhet av att jobba i en kundservice och vill ta nästa steg i karriären. Teamet på 2nd line är i grunden Kundserviceagenter som har tilldelats ett extra ansvar i sin roll som support.
Arbetsuppgifter: - Agerar daglig support till 1st line agenter
- Håller i interna utbildningar och introduktioner
- Uppdaterar och översätter dokumentation och manualer
- Driver och deltar i projekt för att utveckla kundserviceavdelningen
- Utvecklar och förbättrar samarbeten med andra avdelningar
Vem är du? - Du har 1–2 års erfarenhet av att arbeta i kundservice
- Du är flytande i både tal och skrift i svenska och engelska
- Du är självständig i arbetet och har lätt för att fatta beslut
- Du är prestigelös och ser alltid till verksamhetens bästa
- Du har stor systemvana och är mästare på Excel
Meriterande: - Om du har erfarenhet av att arbeta med SAP och Freshdesk
- Flytande danska, norska eller finska är meriterande
Fördelar med att jobba hos oss: - Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
- Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
- Stora karriärmöjligheter, vi har under 2022 tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt
- Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
- Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym och på sikt restaurang. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.
Upplägg och praktisk information: - Start: Omgående
- Omfattning: Heltid, 40 h/vecka (6 månaders provanställning)
- Placering: Göteborg, Torslanda, Sörredsvägen 111
- Kontakt & frågor: Annett Hanna, frågor via epost; annett.hanna@jollyroom.se
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:
Vi kom upp i två miljarder i omsättning -> https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/
Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/
Vi vann svenska SEO-priset i kategorin Barn & Leksaker för tredje året i rad! ->https://svenskaseopriset.se/#winners
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.