Account Manager till Input Interiör!

Account Manager till Input Interiör!

Är du initiativrik, nyfiken och har tidigare erfarenhet som Account Manager? Vi söker nu en kreativ och driven Account Manager till Input Interiör i Göteborg. Kontoret i Västra Frölunda - blir din nya arbetsplats! Rollen som Account Manager hos Input Interiör innehåller stora möjligheter för utveckling och utmaningar, men framför allt blir du en viktig del i ett härligt team och får dessutom en massa trevliga kollegor!

Information om tjänsten
Välkommen till Input Interiör - Nordens ledande oberoende inredningskoncern! Input Interiör befinner sig i en spännande tillväxtresa och behöver nu stärka upp teamet med fler Account Managers. Input Interiör utgår alltid från kundens förutsättningar och behov. Som Account Manager har du tillgång till marknadens bredaste sortiment och affärslösningar för att lyckas i din nya roll. Input Interiör startades år 1987 och har sedan dess genomfört tusentals projekt varje år. De är Nordens ledande oberoende inredningskoncern med unik kompetens inom behovsanpassade lösningar för kontor och näringsliv, hotell och restaurang, skola och utbildning samt vård och omsorg.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Input Interiör. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och samtliga frågor kring tjänsten går till vega.carlberg@pn.se.

Arbetsuppgifter
I rollen som Account manager hos Input Interiör får du möjligheten att arbeta med försäljning i kombination med projektledning och administration. Du kommer arbeta med många spännande arbetsuppgifter, bland annat:
  • Prospektering/kundbearbetning.
  • Kundbesök, framtagande av inredningsförslag och offert.
  • Beställningar, leveranser och projektledning.
  • Uppföljning och relationsbyggande tillsammans med kunder
Personliga egenskaper
Dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som Account Manager hos Input Interiör. Som person ser vi att du är nyfiken, noggrann, initiativtagande och självgående. För att lyckas i rollen ser vi att du:
  • Är initiativrik och brinner för att göra affärer.
  • Uppskattar att nätverka med kunder och arkitekter.
  • Är noggrann och har lätt för att samarbeta.
  • Trivs i en varierande roll med eget ansvar.
Vi ser även att du har b-körkort och tillgång till egen bil, samt kan hantera svenska och engelska på en mycket god nivå. Det är meriterande om du har ett brett kontaktnät i regionen och branschvana..

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid, tillsvidareanställning med provanställning 6 månader
STAD: Göteborg
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Vega Carlberg

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta mig på vega.carlberg@pn.se.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Försäljning, Account Manager
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av Professionals Nord Rekrytering AB
Sista ansökningsdag 28 aug 2022 (16 dagar kvar)