Humana söker fastighetsskötare!

Humana söker fastighetsskötare!

Vill du jobba som fastighetsskötare för ett bolag som värdesätter människans och samhällets önskemål? Vill du även arbeta i en miljö fylld med utvecklingsmöjligheter och flexibilitet?

Då kan jobbet som fastighetsskötare på Humana vara något för dig!
Humana utvecklar och levererar omsorgstjänster efter människors behov och samhällets önskemål. De drivs av viljan att ge sina kunder ökad livskvalitet och en bra vardag. Genom deras verksamhet skapar de förutsättningar för deras kunder för att förverkliga sina drömmar och leva ett liv som andra. Att alla har rätt till ett bra liv är en naturlig utgångspunkt på Humana.

Hur jobbar Humana?
I alla fyra nordiska länder bedriver Humana vårdverksamhet till största delen i inhyrda fastigheter och lokaler. De har drift- och underhållsansvar i Sverige för ca 200 verksamheter/fastigheter fördelade mellan Malmö i söder till Älvsbyn i norr. Vidare har de närmare 700 hyresavtal i Norden. Humanas fastighetsorganisation består i Sverige av förvaltare, drift- och underhållspersonal såsom fastighetstekniker och fastighetsskötare samt projektledare för nyproduktion - de är totalt 37 medarbetare. Deras avtal hanteras i systemet Pytagoras och har ett eget förvaltningssystem, Safekeep för drift och underhållsplanering.

Arbetsuppgifter:
Du kommer att arbeta med löpande tillsyn av fastighetens drift och tillgodose de underhållsbehov som dyker upp. Planering och strategiskt arbete i form av förebyggande åtgärder kommer vara en del av arbetet. Du får en servicebil som utgår ifrån kontoret i Frölunda. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av:
  • Ta in offerter vid mindre projekt
  • Samla dokumentation som på fastighetspärm.
  • Boka OVK, brandlarm och andra besiktningar.
  • Genomföra åtgärder och reparationer i lägenheter, lokaler och allmänna utrymmen. Vid behov köpa reparationsarbeten samt kvalitetssäkra utfört arbete.
  • Utföra avflyttningsbesiktning
  • Delta och hjälpa till med SBA
  • Ansvarar för utemiljö, så som snöskottning, gräsklippning
  • Planera arbetet tillsammans med Regionansvarig
  • I övrigt delta i förekommande eller nya uppgifter inom affärsområdet
Kvalifikationer:
För att du ska vara aktuell för tjänsten ser vi att du har gymnasieutbildning, företrädesvis med inriktning teknik/samhälle/ekonomi, alternativt motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Du ska vara händig och ha ett sinne för praktiskt arbete. Om du tidigare har arbetat inom byggbranschen är detta meriterande. Vidare är även tidigare arbete inom VVS eller snickeri meriterande.
  • B- körkort är ett krav
  • Kunskaper om fastighetsförvaltning
  • Dokumenterat god administratör
Personliga egenskaper:
Som person är du serviceinriktad och hjälpsam. Du är självgående och ser vad som behöver göras samt tar initiativ till att ta tag i göromål direkt. Du är ansvarstagande och en problemlösare som fokuserar på lösningar framför problem. Du är professionell i ditt arbetssätt och har en förmåga att etablera och behålla goda relationer. Du är tydlig i såväl tal som skrift. Din sociala kompetens är också av vikt då du har löpande kundkontakt.

För mer information och ansökan
Vi genomför rekryteringsprocessens urval löpande, vänta därför inte med din ansökan.
I denna rekryteringsprocess samarbetar Adecco med Humana vilket innebär att du kommer bli direkt anställd av Humana. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Ansvarig rekryterare är Jonna Eliasson som du når på mail jonna.eliasson@adecco.se.

Ansökningar skickas direkt via annons och inte via e-mail.
I denna rekryteringsprocess används personlighet- och färdighetstester. Vi vill lära känna dig på riktigt! För att genomföra en komplett ansökan behöver du ladda upp ett CV och ett personligt brev.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Fastighet, Fastighetsskötare
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Adecco
Sista ansökningsdag 18 feb 2023 (17 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Adecco Rekrytering är Sveriges ledande rekryteringspartner specialiserade på rekrytering av chefer, specialister och generalister inom privat och offentlig sektor. Med 30 års erfarenhet och närvaro på 30-tal orter över hela landet, är vårt viktigaste åtagande att hitta rätt person till rätt jobb, i rätt tid.

Vårt mål är att leverera en högkvalitativ rekryteringsresa till våra kunder och kandidater. Vi gör det genom att omvandla komplicerade affärskritiska rekryteringsutmaningar till enkla framtidssäkrade kompetenslösningar. Vi sätter stort värde på att skapa och behålla en nära relation till våra kunder och kandidater - välkommen att ta kontakt med oss!