Vi söker nu en ekonomiassistent till ett uppdrag med omgående start hos en av våra kunder. Är du kunnig inom kund och leverantörsreskontra och en person som är van vid att arbeta självständigt, proaktivt och strukturerat kan detta vara uppdraget för dig. I rollen kommer du arbeta med angivna ekonomiuppgifter enligt nedan mot ett norskt bolag.
ARBETSUPPGIFTER
KVALIFIKATIONER OCH PERSONLIGA EGENSKAPER
För att passa in i rollen som ekonomiassistent har du tidigare erfarenhet av ekonomiarbete. Rollen kräver en analytisk och undersökande förmåga. Som person är du självgående, drivande och uthållig. Din nyfikenhet och goda samarbetsförmåga är framträdande och du har lätt för att kommunicera med andra. Du rapporterar till Redovisningsansvarig.
Vi ser nedan delar som förutsättningar för rollen:
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som ekonomiassistent är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Eterni Sweden AB och blir uthyrd till en av våra kunder. Uppdraget sträcker sig under en längre tid där möjlighet till övertag av vår kund kan vara möjlig. Tjänsten innebär en omgående tillsättning och en längre uppsägningstid kommer inte kunna inväntas.
Har du eget bolag och kan tänka dig att gå in som underleverantör till oss på Eterni är det också ett upplägg som kan fungera väl.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Linda Peterson på.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN
Område | Göteborgs stad |
Yrkesroll | Ekonomi |
Typ av anställning | Heltid |
Hemsida | http://www.eterni.se |
Sista ansökningsdag | 3 feb 2023 (2 dagar kvar) |