Vill du arbeta tillsammans med engagerade medarbetare som har roligt på jobbet? I ett företag med stark tillväxt där det finns chans till utveckling? Sök nu, vi söker dig!!!
Arbetsbeskrivning
Som butiks & leveransansvarig kommer du att vara ute hos dina kunder större delen av arbetsdagen. Du ansvarar över ditt eget distrikt företagskunder där vi har våra butiker utplacerade på arbetsplatserna. I dina arbetsuppgifter ingår det att leverera mat & dryck till Convini's "butiker" som är placerade på kundföretagen samt ha en löpande dialog med kontaktpersonerna/ konsumenterna. Du anpassar utbudet i butikerna utifrån Convini's sortimentsstrategi samt med hjälp av tät dialog med kunden. Tjänsten är operativ och du lägger stor del av dagen ute hos våra kunder.
Kvalifikationer
För att bli framgångsrik i rollen ser vi att du är en samarbetsorienterad och lyhörd person med känsla för service. Du är effektiv men samtidigt noggrann och ansvarfull. Utöver detta är du kundorienterad och kommunikativ då rollen innebär en hel del kundkontakter. Slutligen ser vi att du är resultatinriktad, strukturerad och affärsmässig.
Du har gymnasial utbildning, B-körkort samt god datavana. Det är viktigt att du inte är rädd för att "hugga i" eftersom arbetet kräver vissa fysiska moment. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av service och kundvård, gärna inom dagligvaruhandeln. Du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift.
Vad erbjuder vi
På Convini arbetar vi aktivt med våra värderingar (Kundfokus, Kvalitét, Mod & FRASIG) och Du kommer att bli en del av ett energiskt team som är engagerade, flexibla och stolta över sin höga servicegrad. Du erbjuds en intressant och utmanande operativ tjänst med goda utvecklingsmöjligheter i ett kraftigt expanderande företag som har en spännande resa framför sig.
Lön & anställningsvillkor
Timlön enligt kollektivavtal. Tillträde enligt överenskommelse. Arbetstiderna är vardagar 07:00-16:00 eller enligt överenskommelse.
Vi ser fram emot din ansökan!