Support / Administratör

Support / Administratör

Har du en naturlig känsla för service och drivs att bidra till nöjda kunder? Har du dessutom tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett team med god sammanhållning på ett välkänt företag.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar till 31/8. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs gärna mer om hur det är att arbeta som konsult på Telia här: här

Om företaget



Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.

Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.

Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!

Arbetsuppgifter

Som kundservicemedarbetare arbetar du i nära dialog med företagets privat-och företagskunder där du ansvarar för att säkerställa en bra leverans och nöjda kunder. Du hanterar inkommande ärenden via telefon, chatt och mejl. Ärendena berör frågor gällande fiberanslutningar, faktura-och reklamationshantering. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt.

Vid start erbjuds du en gedigen utbildning där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har ett tätt samarbete och får stöttning från ett erfaret team med samma kompetens. Vidare har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få vägledning i ditt dagliga arbete och kunna ta nästa steg i din utveckling.

* Support till kunder via telefon, mejl och chatt
* Hitta lösningar till kunders frågor och problem
* Hantera ärenden inom områdena fiberanslutningar, faktura- och reklamation

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Avslutad gymnasieutbildning
* Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
* Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support

Vi tror att du som söker har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För att trivas i roller ser vi att du aktivt söker nya utmaningar och strävar efter att utvecklas. Du är målinriktad och arbetar till resultat är uppnått även vid hantering av svårare ärenden. Du ta egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med varierat arbetstempo.

Övrig information

Start: 24e april 2023
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.bravura.se
Sista ansökningsdag 16 maj 2023 (55 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.