Norsktalande Ordermottagare/Kundsupport till Essity

Norsktalande Ordermottagare/Kundsupport till Essity

Är du administrativt stark och trivs i en roll med stort kundfokus? Vill du bli en del av en global ledare inom hygienbranschen och bidra till ett effektivt arbetssätt och nöjda kunder? Essity söker nu dig som vill utvecklas tillsammans med ett av deras kundsupportteam.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som initialt varar under hela 2023. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Essity. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget

Essity är ett ledande globalt hygien- och hälsobolag. De ökar människors välbefinnande genom sina produkter och tjänster och arbetar med att på ett hållbart sätt utveckla, producera, marknadsföra och sälja förstklassiga produkter inom hygien och hälsa. Essitys försäljning sker i cirka 150 länder och de har omkring 46.000 medarbetare världen över. Du kommer att sitta stationerad på Essitys kontor i centrala Mölndal.

Arbetsuppgifter

I rollen som Customer Service Representative på Essitys kontor i Mölndal blir du en del i ett kompetent och engagerat team om åtta medarbetare. Gruppen arbetar med att ta emot beställningar av produkter inom Essitys segment av kompressionsprodukter och ni arbetar mot flera marknader såsom Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum. Ditt huvudsakliga ansvarsområde innefattar ordermottagning via ett beställningssystem. På sikt kommer du även att arbeta med kundsupport, primärt via mail och i viss utsträckning över telefon. Ni arbetar mot kunder inom sjukvårdssektorn och finns behjälpliga vid frågor om allt ifrån leverans till produkt.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Arbetslivserfarenhet inom administration, kundsupport eller orderhantering
* Eftergymnasial utbildning inom administration, ekonomi eller motsvarande är meriterande
* Flytande norska, svenska och engelska kunskaper i tal såväl som skrift
* God systemvana och erfarenhet i Officepaketet och Microsoft Teams

I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och det är därför av stor vikt att du trivs med att samarbeta och att tillsammans med dina kollegor föra arbetet framåt. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. I rollen förväntas du ta ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, vilket passar dig som tar ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter. Du ser konsekvenserna av din arbetsinsats och anstränger dig för att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Vidare är det viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du lämnar inget ogjort.

Övrig information

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Plats: Göteborg, Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.bravura.se
Sista ansökningsdag 25 mars 2023 (45 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.