Hoppa till innehåll

Administratör / Operations Assistent

Vill du arbeta för en europeisk marknadsledare inom uthyrning, leasing, underhåll och försäljning inom transportsektorn? Nu söker vi en driven och framåt person som brinner för administration och assistans.

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos beställare.

Om företaget

Mer information ges vid intervjutillfälle.

Arbetsuppgifter

Du ansvarar dagligen för inventering och underhåll av fordonsparken, säkerställer tillgänglighet för uthyrning genom koordinering med uthyrningen och utför in- och utcheckning av trailers. Dessutom hanterar du systemuppdateringar, laddar upp försäljningsinformation i Matrix och planerar verkstadsjobb samt övervakar kapacitet.

Veckovis genomför du kontroller som start av kylmaskiner, säkerställer specifikationer på nya trailers, planerar transporter och parkeringsplatser. Du koordinerar även GPS-installationer, genomför fysiska kontroller av parkeringar och ansvarar för fakturering, kreditering samt håller koll på garantireparationer i samarbete med verkstan. Din roll inkluderar också kundservice och rapportering i affärssystemet ALS.

* In- och utcheckning av trailers
* Inventering och underhåll av fordonsparken
* Kontroller av trailers för att säkerställa kvalitet
* Fakturering och kreditering

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Tidigare erfarenhet av administration
* Meriterande med erfarenhet inom branschen
* God datorvana och teknisk kunskap
* Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift

Vi tror att du som söker värdesätter att arbeta strukturerat och tack vare din erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är det inte några problem för dig att självständigt driva ditt arbete framåt. I och med att det är en bred administrativ roll med många kontaktytor har du en vana att arbeta med många arbetsuppgifter parallellt. Du trivs med att ha en stödjande funktion och har lätt för att samarbeta med andra.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Bravura logotyp
Sök jobbet
Sista ansökningsdag
20 jan. 2024 (48 dagar kvar)
Typ av anställning

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
http://www.bravura.se

Fler jobb från samma arbetsgivare

Boden
Industri & Anläggning
Företagslogga
Kiruna
Industri & Anläggning
Företagslogga
Jönköping stad
Data & IT
Företagslogga

Liknande Jobb

Göteborgs stad
Administration
Företagslogga
Göteborgs stad
Administration
Företagslogga
Göteborgs stad
Administration
Företagslogga