

Student med ett sinne för service? Nu letar vi efter en Office Coordinator!
Är du intresserad av ett socialt och meriterande arbete vid sidan av dina studier? Är du en utåtriktad person som trivs i en ansvarstagande roll? Nu finns chansen att söka tjänsten som Office Coordinator till Lorensbergs Organisationskonsulter.
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifter
- Ansvara för ett välkomnande och trevligt första intryck för besökare och kunder genom god service och ett öga för ordning och reda
- Inventera material & sammanställa vad som behövs köpas in
- Läsa igenom och laminera Workbooks
- Förbereda teknik inför Workshops
Kvalifikationer
- Studerar en eftergymnasial utbildning på minst 50%
- Har obehindrade språkkunskaper i engelska, både i tal & skrift då det används i de dagliga arbetsuppgifterna
Vi ser det som meriterande om du har
- Kunskap inom Google Suite & Microsoft 365 paketet.
- Intresse eller studier inom design, psykologi, management eller motsvarande.
I rollen som Office Coordinator kommer du att vara en stöttande funktion med varierande arbetsuppgifter, det krävs därför att du är en strukturerad och ansvarstagande person. Du kommer likaså vara ansiktet utåt och inneha daglig social kontakt och kommunikation, därav ser vi att du som person trivs med att ta första kontakten och välkomna besökare och kunder som kommer till kontoret.
För att trivas i rollen ser vi att du är
- Serviceinriktad
- Kommunikativ
- Strukturerad
- Ansvarstagande
- Proaktiv
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis
rekryteringsprocess.