

Spännande karriärmöjlighet inom customers experience
Vill du vara en nyckelspelare i att skapa enastående kundupplevelser inom service och reparation? Är du redo att leda och påverka på global nivå? Då kan du vara precis den vi letar efter! Vi söker en passionerad och driven Business Lead som kommer att forma framtidens upplevelser för företagets kunder. Om du är redo att ta dig an denna spännande utmaning, se till att skicka in din ansökan redan idag och bli en del av ett dynamiska team.
Arbetsuppgifter
- Ansvarig för NPS/CSAT inom Service & Reparationsområdet.
- Ansvarig för tjänstepartnerportalen som innehåller operativa riktlinjer för företagets service nätverk.
- Ansvarig för verkstadsbokning, inklusive digital servicebokning.
- Globalt program för hyrbilar.
- Ansvarig för hämtning och leveransservice
- Ansvarig för verktyg och processer som stödjer en 360-graders vy av kunden och hantering av svåra fall på marknadsnivå.
Kvalifikationer
Har erfarenhet av att leda ett projekt där förutsättningarna kanske inte är 100% tydliga och/eller ändras över tid. Vi letar efter någon med gedigen erfarenhet av projektledning, inklusive processarbete och etablering av arbetsmetoder. Du bör också kunna driva verksamheten med uppföljning, besvara frågor och genomföra kontinuerliga förbättringar.
Teknisk kunskap och/eller erfarenhet är fördelaktigt på grund av omfattningen av det dagliga arbetet, men helhetsförståelse och kommersiell förståelse har hög prioritet.
På företaget kommer du att vara en del av ett tvärfunktionellt och internationellt team, där de använder engelska som sitt huvudsakliga språk för skriftlig och muntlig kommunikation.
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Flexibel
- Prestigelös
- Ambitiös
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.