

Customer Success Support till ledande tekniskt företag!
Har du ett starkt teknikintresse och gillar att hjälpa andra? Har du även erfarenhet från restaurangbranschen men önskar utveckla ditt teknikintresse? Fortsätt läsa, då kan det här vara tjänsten för dig!
Arbetsuppgifter
I rollen på CS Support agerar du som en första kontakt med företagets kunder och arbetar mycket via deras ärendesystem. Du kommer i din kontakt med kund felsöka och till så stor grad som möjligt lösa ärendet för kunden med en äkta service-anda. Vid svårare problem kommer du eskalera ärendet till produktorganisationen för vidare felsökning. De problemställningar som du kan ställas inför kan vara allt från att starta om en kassa till att guida en kund över telefon i det webbaserade gränssnitt.
Kvalifikationer
- Har en avslutad gymnasial utbildning
- Har ett stort teknikintresse
- Har tidigare arbetslivserfarenhet av att jobba kundnära med service
- Har god svenska och engelska i tal och skrift
Det är ytterligare meriterande om du:
- Har tidigare erfarenhet restaurangbranschen eller av betallösningar
- Har erfarenhet av en liknande roll
- Tidigare arbetat i ett affärssystem
Som person är du:
- Serviceinriktad
- Noggrann
- Självgående
- Problemlösande
- Start: omgåendde
- Omfattning: Heltid
- Placering: Göteborg
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.